עוד המלצה טובה לטבע: CRT מעלה מחיר יעד ל-60 דולר

המניה נסחרת בשיא של יותר משלוש שנים ועולה גם היום בבורסה בת"א במחזור הגבוה בשוק ■ בין הגופים שהעלו לאחרונה המלצות ומחירי יעד: UBS, סיטי, CRT וגולדמן זאקס

המומנטום החיובי במניית טבע נמשך והאנליסטים מיישרים קו עם השוק: בית ההשקעות CRT Capital העלה אמש (ג') את מחיד היעד למניה מ-55 דולר ל-60 ד', תוך שהוא ממשיך להחזיק בהמלצת "קנייה".

מחיר היעד החדש משקף פוטנציאל אפסייד של 13.5% על מחיר השוק.

מספר גופי מחקר העלו לאחרונה את ההמלצות ומחירי היעד למניית טבע. UBS העלה את מחיר היעד מ-40 ד'ל-50 ד' ביום שני עם המלצת "נייטרלי". האנליסטית ליאב אברהם העלתה את מחיר היעד מ-56 ד' ל-60 ד' ביום שישי. בגולדמן זאקס העלו את ההמלצה למניה מ"מכירה" ל"נייטרלי" ב-18 במארס.

הזרז לעלייה במניית טבע ביומיים האחרונים היה קביעה של ביהמ"ש העליון בארה"ב כי הוא ידון בערעור שהגישה טבע בנוגע לפקיעת הפטנט על הקופקסון, מה שעשוי לדחות את התחרות הגנרית לספטמבר 2015. העליון ידון בבקשת טבע במושב שייפתח באוקטובר, ואם המתחרות של טבע ייקחו את הסיכון וישיקו בכל זאת גרסה גנרית לתרופה לפני כן, היא תוכל לתבוע מהן פיצויים אם העליון יפסוק לבסוף לטובתה. טבע הודיעה כבר כי כל חודש שבו תידחה תחרות גנרית לקופקסון משמעותו תוספת של 78 מיליון דולר לרווח הנקי.