קסניה הרחיבה את גיוס ההון ל-5.9 מיליון שקל

המנכ"לית ענת סגל: "אנו שמחים על הצלחת ההנפקה בה התקבל היקף הזמנות כמעט כפול המבטא את אמון המשקיעים בחברה ובפוטנציאל הכלכלי של חברות הפורטפוליו"

קסניה מרחיבה את גיוס ההון לאור ביקושי היתר בהנפקה. החברה תממש את הגרין-שו ותרחיב את היקף ההנפקה כך שהגיוס המיידי הסתכם בכ-5.9 מיליון שקל והגיוס העתידי ב-8.1 מיליון שקל, במימוש האופציות למניות. הנפקה נסגרה במחיר גבוה ממחיר המינימום שהוצע למשקיעים.

"אנו שמחים על הצלחת ההנפקה בה התקבל היקף הזמנות כמעט כפול מהכמות שהוצעה, דבר המבטא את אמון המשקיעים בחברה ובפוטנציאל הכלכלי של חברות הפורטפוליו", מסרה ענת סגל, מנכ"לית קסניה. "באמצעות הגיוס נמשיך לקדם את החברות הקיימות לצד השקעות בחברות חדשות בעלות טכנולוגיה פורצת דרך. אנו מעריכים ששנת 2014 תהיה שנה נוספת של התקדמות עסקית ויצירת ערך לבעלי המניות של החברה".

קסניה מחזיקה בפורטפוליו של 12 חברות פעילות בשלבי בשלות שונים בתחומי האינטרנט והמדיה, תקשורת, מכשור רפואי ופארמה. לחברות בפורטפוליו טכנולוגיות ייחודיות עם קניין רוחני עמוק, מרביתן פיתחו מוצרים ייחודיים הנמכרים בשווקים הגלובליים, הגיעו לשותפויות אסטרטגיות עם חברות גדולות בתחום, לרבות הסכמי שיווק, הפצה וכן השקעה ישירה.

החברות בפורטפוליו של קסניה גייסו עד היום למעלה מ-280 מיליון שקל ממשקיעים מובילים בארץ ובחו"ל והגיעו לשווי מצטבר (לפי סבבי השקעה אחרונים) של למעלה מ-580 מיליון שקל.