פיתוח ישראלי: קבלו התראות במייל כשמחירי הבגדים יורדים

חברת סטארט-אפ ישראלית בשם Shoptagr פיתחה תוסף לדפדפן שמנסה להקל על הצרכן והחששות מפני רכישת בגדים באינטרנט

אחד הדברים שמרתיעים צרכנים מלקנות בגדים באינטרנט הוא המחיר הגבוה. אחרי ששמים בצד את המחסום של הזמנה ללא מדידה בחנות, המחיר יכול להוות בעיה עבור מי שקצת חושש לקנות "חתול בשק".

חברת סטארט-אפ ישראלית בשם Shoptagr פיתחה תוסף לדפדפן בגרסת בטא, שמנסה להקל על הצרכן ומאפשר לו לקבל התראות על ירידת מחירים על הבגדים הספציפיים שהוא מתעניין בהם.

איך זה עובד? נכנסים לאתר החברה וגוררים את כפתור התוסף TAG+ לשורת הסימניות בדפדפן. כעת, פשוט גולשים לאתר שרוצים, בוחרים את הבגד הרלבנטי ואז לוחצים על הכפתור שגררנו קודם למעלה. כעת, נפתח חלון שבו מציינים את המידה והצבע הרצויים וכן מחליטים מתי לקבל את ההתראה - האם כשהמחיר יורד ב-25%, ב-50% או כל ירידת מחיר שתהיה.

כך, ברגע שתהיה ירידת מחיר, המשתמש יקבל מייל עם התראה על המחיר החדש והנמוך כדי שהמשתמש יוכל לגשת מהר ולקנות אותו לפני שהוא ייגמר מהמלאי.

התוסף עובד על מאות חנויות ברחבי הרשת, בהם אתרים מובילים כמו ASOS, bloomingdale's, net-a-porter, אמזון, איביי, etsy, zappos ועוד רבים אחרים. החברה מוסיפה חנויות נוספות בהתאם לביקוש ולסריקות שאנשים עושים באתרים שאינם נתמכים.

כרגע התוסף זמין רק עבור המחשב, אך מי שמקבל התראה יכול כמובן להשלים את הרכישה דרך הסמארטפון או הטאבלט. כמו כן, ניתן לנהל רשימות שונות של פריטי לבוש, כך שאפשר לשמור על שמלות וחולצות עבור האישה ברשימה אחת ובגדים עבור התינוק ברשימה אחרת.

הרעיון נחמד, פשוט ובהחלט עוזר לצרכן האינטרנטי, אך יש לציין כי לעיתים הוא לא עובד חלק, למשל כשבעמוד המוצר מופיעים בצד פריטים מומלצים נוספים ואז מתקבלת הודעת שגיאה כי יש יותר מדי פריטים בעמוד ולא ניתן לשמור אותם ב-Shoptagr.

כתובת: Shoptagr.com
מחיר: חינם.
דפדפנים תומכים: כרום, אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס וספארי.