אייל גולן: "האשכנזים מהתקשורת קרעו אותי"

גולן, בראיון למוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות": "לא מכיר גברים שמבקשים תעודת זהות באמצע מין אוראלי ■ "בחיים לא נתתי לבחורות סמים. אם בחורה אומרת לי 'בוא, יהיה לנו סקס מדהים וניקח כדור', אני אומר לה 'כדור את יכולה לקחת, אבל נורופן או אדוויל'"

"רוב אלה שרקדו לי על הדם לא היו מזרחיים. אשכנזים בתקשורת פחות הגנו עלי, הרחוב הגן עלי והתקשורת קרעה אותי, אשכנזים יותר ממזרחיים, היד שלהם היתה קלה על ההדק", כך אומר הזמר אייל גולן, בתגובה לפרשה שגרמה בחודשים האחרונים לסערה בציבור, פרשה שבה נחשד בקיום יחסי מין עם קטינות, בהשתתפות במסיבות חשק שבהן היו גם קטינות ועוד. גולן אמר את הדברים בראיון לרז שכניק במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" שיתפרסם מחר (ו').

גולן הגיב על הפרשה, ואמר כי "לא היה כלום עם קטינות. לבית של אייל גולן לא נכנסים מתחת לגיל 18. בחיים לא נתתי לבחורות סמים, אני בן אדם נגד סמים. אם בחורה אומרת לי 'בוא, יהיה לנו סקס מדהים וניקח כדור', אני אומר לה 'כדור את יכולה לקחת, אבל נורופן או אדוויל'".

גולן נקשר בפרשת הקטינות עם אביו, והחשד הוא שאביו הוא זה שארגן את כל המסיבות. "זה נשמע גרוע מאוד, אבא שלי הגיע אלי לדירה עם שתי בחורות שסיפרו שהן בנות 21, ואחת מהן באה לפתוח לי את המכנסיים, מורידה לי אותם ועושה מה שהיא עושה. אני לא מכיר המון גברים שבחורה מבצעת בהם מין אוראלי והם מבקשים ממנה תעודת זהות תוך כדי, או שיעצרו אותה ויגידו לה 'לכי, מספיק ודי'. אחרי כמה דקות אני אומר לה 'תשמעי, משהו כאן לא מסתדר לי. בת כמה את באמת?'. היא אמרה לי 'אוטוטו 18'. מיד הרמתי את המכנסיים. להגיד שהייתי בסדר? ממש לא".

גולן אמר עוד, כי "מכל הפרשה אני מתבייש ונגעל רק בכמה דקות האלה שהבחורות היו אצלי בדירה עם אבא שלי. על כל היתר אין לי מה להתנצל כי מדובר בשקרים".

משהו שגרם לגולן להישבר, לדבריו, היא השיחה עם הבן שלו ליאם. "שמעתי בטלפון את הקול שלו שבור. התפרקתי ברמות שאני לא זוכר את עצמי. מצידי תקחו אותי לבית הסוהר ל-10 שנים, לא אכפת לי, אבל הקול של הילד שלי שבור ריסק אותי".