יריד מיפ: השעשועון "בום" של עידו רוזנבלום נמכר לארה"ב

השעשועון, פרי פיתוח של של קשת, עידו רוזנבלום ויולי אוגוסט הפקות, נמכר לרשת פוקס האמריקאית ורשת TF1 הצרפתית

רשת פוקס האמריקאית ורשת TF1 הצרפתית רכשו את שעשועון הפריים טיים של קשת "בום". השעשועון, פרי פיתוח של קשת, עידו רוזנבלום ויולי אוגוסט הפקות, הושק ביום חמישי האחרון בהצלחה, עם ממוצע צפייה של 26.7% ו- 746 אלף צופים - כמות הצופים הגבוהה ביותר להשקת שעשועון מתחילת המדידה. השעשועון זכה להצלחה מיוחדת בקרב צעירים בגילאי 18-24.

השעשועון BOOM! משלב את הדרמה והמתח של סרטי האקשן, עם תחושה של משחקי ווידאו. למתמודדים זמן קצוב לענות על שאלות טריוויה, תוך כדי ניטרול פצצה מדומה. על המתמודדים לנטרל 8 פצצות- כלומר לענות נכונה על שמונה שאלות טריוויה. כל שאלה מיוצגת פיזית על ידי פצצה מדומה וכל תשובה אופציונלית מיוצגת על ידי חוט המחובר לפצצה. כל תשובה נכונה מנטרלת פצצה, כשרק החוט המייצג את אותה תשובה נותר מחובר. התכנית הופקה ע"י יולי-אוגוסט הפקות.

סיימון אנדרה, סגן נשיא בכיר ברשת פוקס אמר, כי "ב-BOOM! יש בידור לכל המשפחה שמשתלב בצורה מושלמת עם הגישה של FOX. מעולם לא הונח שעון מתקתק בצורה כה מתוחכמת במרכזו של משחק. יש כאן השאלה יצירתית במיוחד של 'שפת המותחנים' לתוך שעשועון".