יריד מיפ: אנדמול רכשה את "עד סוף העולם" של ערוץ 10

פורמט הריאליטי שפותח על ידי סטודיו גלאם עשוי להיות משודר באנגליה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, טורקיה ובמדינות סקנדינביה

הפורמט "עד סוף העולם" (THE EXTEA MILE ), נרכש על ידי ענקית התקשורת אנדמול לאפשרות הפקה בעשר מדינות. פורמט הריאליטי שפותח על ידי סטודיו גלאם וצפוי להיות משודר בקרוב בערוץ 10 עשוי להיות משודר באנגליה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, טורקיה ובמדינות סקנדינביה. העסקה נעשתה כעסקת מולטי טריטוריות ע"י חברת אנדמול העולמית עבור חברות ההפקה המקומיות שלה.

הפורמט הוצג אתמול על ידי עמי גלאם, היוצר והעורך הראשי של הסדרה, בכנס הפתיחה של פסטיבל מיפ השנתי המתקיים בקאן שבצרפת. במסגרת התכנית, עשרה זוגות גרושים נאבקים בתחרות על פרסים של מיליון שקלים שייסגרו בתכנית חיסכון עבור ילדיהם המשותפים. את תכנית החיסכון הילדים יוכלו לפתוח עם הגיעם לגיל 18.

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10, אמר כי "ההתעניינות הגדולה בפורמט התכנית 'עד סוף העולם' מאוד משמחת, אבל לא מאוד מפתיעה. גם אני התאהבתי בתכנית הזאת תוך עשר שניות. 'עד סוף העולם' היא תכנית מיוחדת ומושקעת. זו תכנית שמביאה סיפור חדש לז׳אנר הריאליטי. זוגות גרושים עם ילדים משותפים נכנסים להרפתקה בקצה העולם וחייבים לגשר על כל המחלוקות והרגשות כדי לזכות בפרס כספי עבור הילדים שלהם. זה הוא סיפור של התגברות ותקווה ומכנה אנושי משותף".

אילן גלאם, שותפה ומנהלת תחום הבינלאומי בסטודיו גלאם: "רק לפני שנה הקמנו את הסטודיו שלנו והיום אנחנו מאוד גאים בפורמט המקורי שלנו, שזוכה לתגובות כה נלהבות בפסטיבל מיפ. קבוצת אנדמול הבינלאומית רכשה 10 אופציות ל 10 מדינות וידנו עמוסות בהצעות ובהתעניינות גוברת. אנחנו מאוד מאמינים בפורמט ובתוכנית שמביאים ריאליטי מסוג חדש למסך הישראלי והבינלאומי".

גרנט רוס, מנהל הרכישות הבינלאומי של אנדמול, מסר: "זו היא תכנית מציאות משכנעת, עמוסה בדרמה ובנויה סביב משהו שיכה אקורד רגשי עם אנשים בכל רחבי העולם. יש באזז אדיר במיפ סביב היצירתיות שבאה מישראל ואנו שמחים לסגור את העסקה הזאת כאן עם סטודיו גלאם".