אופס: מיקרוסופט הציגה חברה חדשנית לסמארטפוני אנדרואיד

בכנס Think Next מיקרוסופט הציגה סטארט-אפ המאפשר להטעין סמארטפון בתוך פחות מ-30 שניות, אבל הדגימה באמצעות מכשיר גלקסי S4 של סמסונג, שכמובן עובד על מערכת ההפעלה של גוגל

באירוע של גוגל או אפל כנראה שלא היה מתרחש מקרה מביך כל כך. אתמול (ב') מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל ערך את אירוע החדשנות שלו - Think Next, והציג סטארט-אפים רבים. בדרך כלל מיקרוסופט דואגת להציע פיתוחים שמשתלבים עם פלטפורמת הסלולר או המחשבים שלה, אבל כנראה שמישהו לא חשב שזה יהיה חריג להציג את אחד הפיתוחים המעניינים באירוע דווקא באמצעות מכשיר מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד.

חברת StoreDot הציגה על הבמה פיתוח מעניין במיוחד המאפשר להטעין סמארטפון בתוך פחות מ-30 שניות. החברה פיתחה את הטכנולוגיה ואת ההדגמה על מכשיר גלקסי S4 של סמסונג, שכמובן עובד על אנדרואיד של גוגל.

האירוע אתמול נערך בנוכחות הארי שום (Harry Shum), סגן נשיא בכיר, מנהל המחקר העולמי והטכנולוגיה של מיקרוסופט, שלא ברור אם שם לב שהפיתוח הכי מעניין באירוע בכלל מתוכנן לפלטפורמה של גוגל.

מה שמעניין הוא שחלק מהחשיפות בתקשורת המקומית והעולמית על האירוע אתמול התרכזו ב-StoreDot. האזכורים התייחסו לכך שהמוצר עובד על פלטפורמת אנדרואיד, מה שבוודאי פגע שוב בעצב רגיש של אחראי ווינדוס פון בחברה.

תגובת מיקרוסופט מו"פ ישראל: "מיקרוסופט מפתחת כיום טכנולוגיות למגוון פלטפורמות, למשל אופיס לאייפד. Think Next הוא אירוע של חדשנות טכנולוגית שבו מוצג מגוון רחב של פיתוחים במטרה לחגוג את היצירתיות ואת היכולת לפרוץ קדימה. ככזה, האירוע מוקדש לתעשיה ומאפשר הצגה של שורה רחבה של פלטפורמות".