טוויטר תשיק בקרוב 15 מוצרי פרסום חדשים

"הוול סטריט ג'ורנל": טוויטר צפויה לשפר את הדרך שבה היא מפלחת, לטובת המפרסמים, את המשתמשים שלה

טוויטר מתכננת להציע 15 סוגים של מוצרי פרסום חדשים בשירות החברתי שלה - כך מדווח "הוול סטריט ג'ורנל". על-פי הדיווח, החברה צפויה לשפר את הדרך שבה היא מפלחת, לטובת המפרסמים, את המשתמשים שלה.

אחד הכיוונים העיקריים שאליהם מכוונת טוויטר הוא המובייל, מנוע הצמיחה העיקרי שלה. על-פי הדיווח, מודל מרכזי שטוויטר מתכוונת להשיק הוא קידום הורדת אפליקציות מובייל. הרעיון הוא לאפשר למפתחי אפליקציות - מחברות גדולות כמו גוגל, קינג, רוביו ואחרות ועד למפתחים עצמאיים - לקדם את היישומים שפיתחו דרך השירות של טוויטר. הערך המרכזי כאן הוא ההנעה לפעולה, שכן הפרסומות כוללות כפתור הורדה שמפנה לחנויות האפליקציות של אפל וגוגל בהתאם לסוג המכשיר.

מודל הפרסום החדש הוא השראה מהותית מפרסומות דומות שרצות בפייסבוק כבר מאוקטובר 2012 ומניבות הצלחה של ממש עבור פייסבוק ועבור המפתחים. עד כה נרשמו 245 מיליון הורדות של אפליקציות שקודמו דרך הפרסום בניוזפיד של פייסבוק, כך שלטוויטר בהחלט יש שאיפות גדולות בתחום.

עוד לפני השקת הפרסומות להתקנת אפליקציות ומודלים נוספים של מודעות, בטוויטר ראו את ההכנסות מפרסום מוכפלות ברבעון האחרון של 2013 לעומת הרבעון המקביל ב-2012 ומגיעות לכ-220 מיליון דולר.

עם זאת, טוויטר עדיין נמצאת תחת לחץ כדי להפוך את השורה התחתונה לחיובית וכמובן כדי להצדיק שווי של כ-24 מיליארד דולר.