לאשרת קוטלר הייתה חתונה - חלק מהחדשות צולם מראש

ביום רביעי שעבר צופי ערוץ 10 לא ידעו שהמגישה עזבה את האולפן כחצי שעה לפני תום השידור, ולשם כך צילמה מראש 4 פתיחים לכתבות

צופי המהדורה המרכזית של חדשות 10 ברביעי שעבר לא ידעו שכמעט מחצית מהשידור הוקלטה מראש. הסיבה - מגישת המהדורה, אשרת קוטלר, הייתה צריכה להגיע לחתונה משפחתית.

קוטלר, שלא הצליחה למצוא מחליף, לאחר שמגישת המהדורה השנייה טלי מורנו חלתה, עמדה על כך שתצא מוקדם כדי לקחת חלק באירוע המשפחתי והיא עזבה את האולפן כחצי שעה לפני תום השידור, כך על פי גורמים בחברה. עם זאת, בחברת החדשות טוענים שהיא עזבה רק ב-20:50.

מהדורות חדשות חייבות להיות משודרות באופן חי. צילום מראש של פתיחים לכתבות במהדורה מרכזית, אינו חריג, אולם מה שיוצא דופן במהלך של קוטלר הוא כמות הפתיחים שצילמה - ארבעה - ובכך שהיא עזבה פיזית את האולפן.

בחברת החדשות גייסו לטובת העניין את מגישי "המקור", רביב דרוקר ואת רזי ברקאי, ככוננים במידה ויתרחש אירוע חריג. ואולם, במידה והיה אירוע בקנה מידה קטן יותר שדרש דיווח רגיל במהדורה - לא ניתן היה להכניסו לליינאפ.

מחדשות 10 נמסר: "ביום רביעי טלי מורנו חלתה, אשרת שהייתה צריכה להשתתף בטקס חתונה של משפחתה הקרובה ביותר נקראה להגיש את המהדורה והקליטה מראש ארבעה פתיחים לכתבות. רביב דרוקר ורזי ברקאי ישבו באולפן למקרה שיהיה אירוע מתפרץ".