יצאה רע מחניה - וחברת הביטוח תפצה ב-240 אלף שקל

הנהגת טענה כי כשיצאה מהחניה בביתה באשדוד, פגע ברכבה רכב שיצא אף הוא מהחניה, וכתוצאה מכך היא נפגעה בראשה, בצוואר ובגב ■ חברת הביטוח תפצה

חברת הביטוח איילון תפצה אישה שנפגעה בתאונת דרכים בעת שיצאה עם רכבה מחניה, בסכום של 240 אלף שקל - כך הוסכם בהסדר פשרה בין הצדדים, שקיבל אישור מבית המשפט.

באמצעות משרד עורכי הדין פרץ-פרידמן מיכאלי, העוסק בתביעות נזיקין וביטוח, טענה האישה כי כאשר יצאה מהחניה בביתה שבאשדוד, פגע ברכבה רכב שיצא אף הוא מהחניה, וכתוצאה מכך היא נפגעה בראשה, בצוואר ובגב.

התובעת פנתה לרופא בקופת-חולים, אשר הפנה אותה להמשך טיפול בבית-החולים ברזילי, שם אובחנה פגיעה בצוואר ובראש. היא שוחררה לביתה עם המלצות ליטול משככי כאבים, מעקב רפואי והמלצה לחופשת מחלה בת שבוע.

לטענת התובעת, על אף טיפולי הפיזיותרפיה וטיפולים אחרים שעברה, לא חל שיפור במצבה הרפואי, והיא המשיכה לסבול מכאבי ראש, סחרחורות וכאבי צוואר. התובעת הופנתה להמשך טיפולי פיזיותרפיה ולבדיקה על-ידי אורטופד ונוירולוג.

אורטופד מומחה מצא כי קיימת הגבלה ניכרת בתנועות הצוואר, רעד וחולשה בידיים; ומומחית בריאומטולוגיה קבעה כי קיימת עדות ברורה לפיברומיאלגיה, וכי מצבה של התובעת הוחמר בעקבות תאונת הדרכים בה הייתה מעורבת.

לטענת התובעת, עד היום סובלת היא מכאבי צוואר שמלווים בהגבלה בתנועה, כאבי ראש, בחילות, סחרחורות, ירידה בשמיעה וטנטון. כמו כן, מצבה הנפשי ירוד ומלווה בחרדה, קשיי שינה ועייפות ממושכת.

על-פי התביעה, טרם לתאונה הייתה התובעת אישה בריאה ופעילה ביותר, שעבדה כתדמיתנית, תפקיד המחייב בין היתר עבודה פיזית מאומצת, ריכוז, ישיבה ממושכת ועבודה מול מחשב.