אנליסט: המניה הזו תזנק ביותר מ-40% בשנה הקרובה

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג הציגה ירידה של 3.3% ברווח התפעולי ברבעון הראשון ■ למרות זאת, האנליסט מארק ניומן סבור כי חטיבת הסלולר והשבבים ימשיכו לצמוח ולכן מעניק למניית החברה מחיר יעד של 2 מיליון וון

למרות שענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג דיווחה על ירידה ברווח הרבעוני בפעם השנייה ברציפות, מארק ניומן, אנליסט בכיר בחברת Sanford C. Bernstein, סבור כי המניה שלה תזנק ביותר מ-40% בשנה הקרובה.

"הדוחות היו מעל התחזיות המוקדמות של החברה וזה דבר טוב. המכירות בחטיבת המובייל וגם בחטיבת הסמיקונדקטור עקפו את התחזיות", אמר ניומן בראיון ל-CNBC. "אני מאוד מרוצה משום שמדובר בשתי החטיבות הגדולות של החברה".

סמסונג , יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם, דיווחה היום על ירידה של 3.3% ברווח התפעולי ברבעון הראשון, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, לרמה של 8.2 מיליארד דולר, זאת בהשוואה לתחזית המוקדמת שלה, שעמדה על כ-8 מיליארד דולר.

למרות זאת, ניומן מעניק למניית החברה מחיר יעד של 2 מיליון וון ב-12 החודשים הקרובים. כלומר, אפסייד של 45% מעל הרמות בהן נסחרת המניה כיום. ניומן צופה כי חטיבת הסמיקונדקטור והמובייל יעקפו את תחזיות האנליסטים בכל הנוגע להיקף המכירות. גם דניאל קים, אנליסט בחברת Macquarie Securities אופטימי לגבי כיוון מניית החברה, ומעניק לה מחיר יעד של 1.8 טריליון וון, המגלם אפסייד של כ-30% לעומת מחיר המניה כיום.

"ברמה שבה נסחרת המניה, זה כאילו שחטיבת הסמארטפונים מזיקה לערך החברה, אך למעשה היא רווחית מאוד ותמשיך להיות למרות שאפל עומדת להציג את האייפון 6", אמר ניומן.