חוזה חדש למג'יק בהיקף מוערך של מאות אלפי דולרים

פלטפורמת האינטגרציה של מג'יק נבחרה כפלטפורמה המרכזית של חברת Sennheiser

חברת מג'יק, המפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים מבוססי מובייל, Cloud ו-On-Premise, הודיעה כי סנהייזר (Sennheiser electronic), מהיצרניות המובילות בעולם של אוזניות, מיקרופונים ומערכות אלחוטיות, בחרה להטמיע את פלטפורמת האינטגרציה Magic xpi כפלטפורמה מרכזית בארגון.

מג'יק לא מסרה את היקף החוזה אולם בשוק מעריכים כי מדובר בחוזה של מאות אלפי דולרים.

סנהייזר בחרה בפלטפורמת Magic xpi על מנת שתיתן מענה מיידי לצורך לחבר בין מערכת Sugar CRM החדשה שרכשה, לבין Oracle JD Edwards EnterpriseOne ERP, וכן תאפשר אינטגרציה עם שאר מערכות המידע של החברה, כדוגמת: מערכת ניהול התוכן של IBM, מערכת Lotus Notes, CIM Database ומערכת MicroStrategy.

"ארגונים היום תופסים אינטגרציית אפליקציות כאמצעי להגברת היעילות, התפוקה והחדשנות. סנהייזר מהווה דוגמה לסוג חדש של ארגונים בעלי חזון עתידי, שעבורם בחירת פלטפורמת אינטגרציה הופכת למהלך אסטרטגי", מסר משה לוי, מנכ"ל מג'יק ישראל. "פלטפורמת האינטגרציה עטורת הפרסים של מג'יק מאפשרת לארגונים את הקישוריות, הגמישות והמהירות להם הם זקוקים על מנת לשלב בין מספר מערכות שונות. ארכיטקטורת המחשוב הייחודית של מג'יק, in-memory computing (רש"ת: IMC), מאפשרת ללקוחות החברה ליהנות מזמינות גבוהה, גמישות כלכלית, והמשכיות עסקית 24/7".