סבונים מיוחדים וספרי קוראן: הבקשות המיוחדות של הנבחרות במונדיאל

חלק ניכר מ-32 האומות שישתתפו בגביע העולם בברזיל החל מהחודש הבא, הציבו בפני בתי המלון בהם ילונו כמה דרישות שלא היו מביישות כוכבי פופ

המלונאים כבר מכירים את הסצנריו הזה: כוכבי פופ, שחקנים מהוליווד וסלבריטאים כאלו ואחרים מגיעים להתארח, ומציבים רשימת דרישות הזויה. מתברר כי גם לחלק מ-32 הנבחרות שישתתפו במונדיאל 2014 בברזיל ישנן כמה בקשות יוצאות דופן במיוחד.

עיתון "האינדיפנדנט" מפרסם כמה מהן: במשלחת של נבחרת אלג'יר דורשים כי ליד המיטות של כל השחקנים ואנשי הצוות יונחו ספרי קוראן. באורוגוואי מתעקשים על מיזוג אוויר שקט לחלוטין, על מנת להבטיח שללואיס סוארז וחבריו תהיה "סביבה שקטה ושלווה". באקוודור מעוניינים לקבל בכל יום אספקה חדשה של סוגי הבננות השונים שמרכיבים את הדיאטה שלהם.

בסך הכל יכללו המשלחות של הנבחרות למונדיאל כ-736 אורחים מכובדים, שיתפרסו על-פני 27 ערים שונות בברזיל.

בהתאחדות הצרפתית כנראה חוששים מבעיות היררכיה בין השחקנים - ולכן ביקשו שכל החדרים במלון שלהם בסאו פאולו יהיו זהים לחלוטין בכל פרט ופרט בהם - עד לרמת הצבע של הקירות. בנוסף, הדגישו "הטריקולור" כי הם מעוניינים שכל חדר יכיל שני סוגים שונים של סבון נוזלי - אחד לרחיצת ידיים, אחד למקלחת.

האוסטרלים דורשים לקבל מהשף של המלון שלהם בעיר ויטוריה ארוחות ברזילאיות מסורתיות שכוללות בשר אדום, דגים ועוף - אבל תחת הקונספט של דיאטה בריאה. ארבעה שחקנים מיוחסים מהנבחרת יקבלו לחדרים שלהם מכונות קפה. בבוסניה מעוניינים לשמור על הפרדה מוחלטת בין השחקנים לצוות המקצועי: בחדר האוכל במלון שלהם יותקן מסך אקוסטי ובלתי חדיר בפני רעשים, כך שהשיחות של חברי הסגל והמאמנים לא יתערבבו אחת עם השנייה.

אחת הנבחרות שהציבה את הדרישות הכי נורמטיביות היא אנגליה: ההתאחדות המקומית ביקשה חדר משחקים אחד במלון עם שלוש עמדות של קונסולות וטלוויזיות.