האחים נקש רכשו קומת משרדים בפרויקט שרונה ב-40 מ' ש'

את הקומה בשטח 3700 מ"ר, מתוך שתי הקומות, הנמצאות למרגלות מגדלי המגורים מכרה גינדי החזקות לאחים נקש, קבוצת פוגל ועבור חברת WeWork העולמית

האחים נקש ממשיכים להרחיב את פעילות בשוק הנדל"ן: חברת גינדי החזקות הודיעה היום (ב') כי מכרה קומת משרדים בשטח של כ-3700 מ"ר בפרויקט שרונה בתל אביב, בתמורה לסכום של 40 מיליון שקל. ההסכם נחתם מול שותפות של האחים נקש, קבוצת פוגל ועבור חברת WeWork העולמית.

פרויקט שרונה כולל שתי קומות משרדים בשטח כולל של כ- 7,000 מ"ר ברוטו הממוקמות מעל מתחם "שרונה מרקט" של גינדי. בשלב זה נמכרה הקומה העליונה מתוך השתיים, במחיר המשקף עלות של 10,800 שקל למ"ר. אכלוס המשרדים צפוי בסוף 2014, בסמוך לאכלוס הדירות בפרויקט שרונה הכולל 3 מגדלי מגורים בני 324 דירות.

חברת WeWork יא חברה אמריקאית צומחת בת ארבע שנים, המציעה ליזמים, עצמאיים, סטארט-אפים, ולחברות צעירות שטחי עבודה בבנייני משרדים, עם מעטפת של שירותים נלווים. WeWork פועלת כיום ב- 17 אתרים הממוקמים בשש ערים מרכזיות בארה"ב, וכעת, עם פתיחת המשרדים בפרויקט שרונה, תחל לפעול לראשונה גם בישראל מעל שרונה בסוף שנת 2014.

לדברי עו"ד שרון מומן, מנכ"ל פרויקט שרונה: "אנו מתחילים בימים אלו בשיווק קומת המשרדים השנייה, ואני בטוח כי חברות רבות ימצאו בסביבה העסקית, בחוויה הקולינרית ובמרחב האורבני המושקע, גורמי משיכה אטרקטיביים".

פרויקט שרונה של גינדי החזקות כולל 324 דירות הנמצאות בבנייה מתקדמת, 7,000 מ"ר משרדים וכ-8,700 מ"ר מסחר שיוקם במסגרת "שרונה מרקט" שעתיד להיפתח בסוף קיץ 2014, וכן חניון ציבורי עם למעלה מ- 400 מקומות חניה. לאחרונה פורסם כי גינדי החזקות מנהלת מגעים עם חברת מליסרון למכירת מחצית מזכויותיה שרונה מרקט לפי שווי של 400 מיליון שקל.

במו"מ בין הצדדים ייצגו את חברת גינדי החזקות עו"ד עופר זוזובסקי ועו"ד עודד נבון ממשרד ראב"ד מגריזו בנקל ושות'. המתווך בעסקה הוא אלי גואטה ממשרד אמפייר נכסים.