קבוצת פישמן תפתח רשת של מותג ההלבשה הצרפתי Etam

חנות ראשונה של המותג נפתחה בדיזינגוף סנטר בת"א בהשקעה של 3 מיליון שקל

מותג ההלבשה הצרפתי Etam מגיע לישראל. קבוצת פישמן החלה לייבא את המותג ולשווקו באמצעות חנויות ייעודיות. החנות הראשונה נפתחה לאחרונה בדיזינגוף סנטר בתל-אביב (בסניף אפרודיטה לשעבר), על פני שטח של 140 מ"ר.

הקבוצה תשקיע בהשקת Etam בישראל ובפתיחת הסניף הראשון כ-3 מיליון שקל. במהלך 2014 צפויים להיפתח 3 סניפים נוספים (כולם ינוהלו תחת קבוצה ולא במתווה של זכיינות).

פריטי הרשת פונים לנשים ומחולקים לשתי קטגוריות עיקריות, הפונות לצעירות ולנשים. בארץ ישווקו קולקציות של הלבשה תחתונה, בגדי פנאי ובגדי ים. טווח המחירים נע בין 60 ל-300 שקל.

"המחירים בישראל כמעט זהים למחירים בעולם", אומרת שגיב שקד, מנכ"לית Etam ישראל. "הפערים היחידים, בחלק מהקטגוריות, ינועו בין 10%-15% בשל עלויות לוגיסטיות של יבוא. באופן כללי אנחנו משתווים למחיר הריטייל של חברת-האם הצרפתית".

ההסכם הזכייני מול החברה-האם כולל התחייבות לרשת שתמנה 4 סניפים עד סוף השנה - מיקומם טרם נקבע סופית. "יש לנו תוכנית ל-5 שנים קדימה", אומרת שקד. "אנחנו משוכנעים ביכולת של המותג לרווחיות".

לדבריה, "היתרון של המותג הוא הוותק והניסיון בשילוב של מחיר נוח וחוויה שונה לצרכנית הישראלית".

באירופה כוללת הקבוצה מותגים נוספים של ביגוד שמשווקים לרוב בחנויות נפרדות תחת השם Etam. בשלב זה, מסבירה שקד, אין תוכניות להתרחב עם רשת הביגוד, וההתמקדות היא בהלבשה התחתונה: "מדובר בחברה הגדולה ביותר בצרפת בתחום, ואני משוכנעת שיש לנו מענה לצרכנית בישראל. אחד הגורמים שהשפיעו על ההחלטה להביא את Etam Lingerie לישראל נבע מהרצון לתת מענה בתחום ההלבשה התחתונה, עם מותג בעל רוח צעירה ומחירים הוגנים, מה שבדרך-כלל ניתן למצוא רק ברשתות בינלאומיות באופן חלקי".

לוראנט מילקיור, הבעלים של Etam העולמית, רואה בשוק הישראלי כבעל פוטנציאל: "למדנו את השוק הישראלי. אנחנו מביאים לישראל מוצר טוב וצבעוני עם הקווים השונים שלנו, ואני בטוח שזה יענה על האופי של הלקוחה הישראלית".

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".