עובדי הוט מובייל מעלים הילוך: יקיימו מחר שביתת אזהרה

3 שבועות לאחר הכרזת סכסוך העבודה בחברה, יתכנסו העובדים מול משרדי הוט מובייל ביקום על מנת לקרוא להנהלה להכיר בהתאגדות

עובדי הוט מובייל יקיימו מחר (ג') שביתה בין השעות 8:00 עד 12:00, 3 שבועות לאחר הכרזת סכסוך העבודה בחברה. העובדים יתכנסו מול משרדי החברה ביקום על מנת לקרוא להנהלה להכיר בהתאגדות.

כזכור, בסוף חודש אפריל הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בהוט מובייל הנוגע לעניינם של 550 עובדים, מה שהעלה שלב את מאבק העובדים להכרה בוועד שלהם כארגון יציג.

ניסיונות קודמים בקבוצת הוט נהדפו באגרסיביות, ותגובת ההנהלה להתארגנות הייתה הוצאת כל העובדים והטכנאים למיקור חוץ, במטרה לסכל כל אופציה כזו.

לטענת הארגון, העילה לסכסוך היא התנכלות המעסיק כלפי העובדים במסגרת התארגנות ראשונית וניסיונות לסכל את ההתארגנות תוך נקיטת צעדי הפחדה והתנהלות בריונית‏‎.

אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, מסר כי "חברת הוט מובייל לא יכולה להמשיך בהתעלמות מהזכויות הבסיסיות של עובדיה. על ההנהלה לכבד את רצון העובדים ולפתוח עמם בהידברות. אני קורא שוב לישעיהו רוזנברג, מנכ"ל החברה, להפגין אחריות כלפי הנושא ולפתוח במשא-ומתן על ההסכם הקיבוצי".

תומר מושקוביץ', יו"ר ועד הפעולה של העובדים, מסר כי "חשוב לזכור שהעובדים הם לא נגד החברה אלא בעד הסדרת מכלול תנאי ההעסקה שלנו בהסכם קיבוצי. אני קורא להנהלה להתעשת באופן מיידי ולכבד את זכותם הבסיסית של העובדים להתארגנות. אנו מוכנים לשבת בכל עת סביב שולחן המשא-ומתן על מנת להגיע להבנות בין הצדדים ולהבטיח את היציבות בחברה".