מניית הביומד הישראלית שעשויה לזנק בכ-750%

חברת הביומד לאבסטייל נסחרת ב-OTC בוול סטריט ומפתחת מערכת לניטור רמות הסוכר בדם המכונה דריו ■ במחלקת המחקר של ZACKS העניקו למניית החברה המלצת קנייה ומחיר יעד של 12 דולר

חברת הביומד לאבסטייל (סימול: OTCQB:DRIO) המפתחת מערכת ייחודית לניטור רמות הסוכר בדם המכונה דריו, זכתה להמלצת "קנייה" למניה שלה ממחלקת המחקר של ZACKS ESTIMATES שקבע מחיר יעד של 12 דולר, לעומת מחיר השוק של 1.4 דולרים למניה. כלומר, מדובר בפוטנציאל אפסייד של כ-750% מעל המחיר שבו נסחרת המניה בשוק.

"לדעתנו הדריו ניחן בעיצוב אלגנטי כאשר שילוב הגלוקומטר שנכנס לכיס ומלווה באפליקציה למכשיר הנייד נגיש ושימושי בצורה יוצאת דופן", נכתב בהמלצה ZACKS. "של המכשיר של דריו משלב דוקרן, סטריפ חד פעמי למדידת רמת הסוכר בדם ושקע אודיו לסמארטפון. זהו המכשיר הראשון שמשלב את שלושת המרכיבים הללו יחד עם אפליקציה ייעודית. אנו רואים בגלוקומטר ומערכת ניהול הסכרת של דריו כמכשיר מהפכני כאשר מחיר המניה ממעיט בערך החברה. מחיר היעד שקבענו למניה הוא 12 דולר".

חברת לאבסטייל היא חברה ציבורית בתחום הרפואי הנסחרת ב-OTC בוול סטריט. החברה מפתחת וממסחרת טכנולוגיה בעלת פטנטים, כאשר מוצר הדגל שלה הוא מערכת Dario, פלטפורמה רפואית ניידת מבוססת ענן לניטור רמות הסוכר בדם (גלוקומטר) עבור חולי סוכרת. הפלטפורמה כוללת את אפליקציית המובייל Dario, אתר אינטרנט שימושי וגלוקומטר אישי, קטן ומעוצב, הכולל סטריפים מתאימים לבדיקת דם.

עבור הפלטפורמה, שקיבלה אישור CE לשיווק באירופה בספטמבר 2013, הוגשו במספר טריטוריות רב פטנטים המכסים את תהליכי בדיקת רמות הסוכר בדם, כמו גם שיטות כלליות לבדיקות מהירות של נוזלי גוף באמצעות מכשירים ניידים ושירותים מבוססי ענן. בכוונת החברה להגיש את פלטפורמת Dario המלאה לאישור ה-FDA במסלול 510(K) עד סוף שנת 2013, המהווה פוטנציאל לאישור רגולטורי כבר במהלך 2014.