אפל: המוצרים שנשחרר השנה - הטובים ביותר מזה 25 שנה

מנהל בכיר בענקית הטכנולוגיה טען כי קו המוצרים שתשיק החברה בהמשך השנה יהיה הטוב ביותר ■ פטר מיסק, אנליסט בג'פריס, מעריך כי אפל תשחרר מוצרים עם טכנולוגייה חדשנית, ביניהם אייפון מודולורי שניתן לחברו לאייפד

אפל מתכננת להשיק מספר מוצרים ב-2015, ביניהם ה-iWatch, טלוויזיה חכמה וכן את האייפון 6, הגרסה האחרונה של הסמארטפון הפופולרי. אולם, לפי הערכותיו של פטר מיסק, אנליסט בג'פריס וכן לפי הצהרות של בכיר באפל, ענקית הטכנולוגיה מתכננת מוצרים הרבה יותר חדשניים בשנה הקרובה.

"קו המוצרים שתשיק אפל בהמשך השנה הוא הטוב ביותר ב-25 השנים האחרונות", כך אמר אתמול בערב אדי קיו, מנהל בכיר באפל . קיו, שהשתתף בוועידת תוכנה שהתקיימה אתמול בארה"ב, רמז על כוונת החברה להשיק את ה- APPLE TV וציין כי העסקה שנחתמה אתמול לרכישת חברת Beats תמורת כ-3 מיליארד דולר, היא הגדולה ביותר שעשתה אפל.

מיסק, לעומת זאת, טוען שמעבר לשורת המוצרים שהיא צפוייה להשיק בקרוב, אפל מתכננת להשיק גם מספר מוצרים חדשניים ופורצי דרך. להערכתו, היא כבר פיתחה אב טיפוס של סמארטפון בגודל 5.5 אינץ' בטכנולוגיית 2k 660ppi, אייפון מודולורי שניתן לחברו לאייפד, זאת לצד טלוויזיה חכמה בטכנולוגיית 4K.

למרות זאת, נשאלת השאלה האם אפל תשיק בשנה הקרובה מוצר פורץ דרך שעדיין לא קיים בשוק? נחכה ונראה.