עמית לוין ינהל את פרויקט הטלוויזיה של פרטנר

לוין, ששימש בעברו כמשנה למנכ"ל הוט וניהל מיזמי תקשורת שונים, ישמש כפרויקטור חיצוני של פרטנר ולא כעובד החברה

עמית לוין צפוי להתמנות למנהל פרויקט הטלוויזיה של חברת הסלולר פרטנר. ל"גלובס" נודע, כי לוין - בכיר בענף התקשורת - נמצא במגעים מתקדמים להובלת הפרויקט, והוא צפוי לעשות זאת כפרויקטור חיצוני ולא כעובד החברה.

בשנים האחרונות ליווה לוין חברות סטארט-אפ שעסקו בתחום התקשורת. בעברו שימש לוין כמשנה למנכ"ל חברת הכבלים הוט, תחת המנכ"ל לשעבר רם בלינקוב. בהמשך ניהל את מיזם הלוויין הרומני "בום" של משפחת דנקנר וקבוצת מילומור ברומניה. כמו כן הוא שימש בעברו כמנכ"ל חברת הכבלים מת"ב.

פרטנר מנסה בשנה האחרונה למצוא את המודל הכלכלי הנכון לכניסה לתחום הטלוויזיה. קיימות מספר אופציות בפניה, ונראה כי היא הייתה זקוקה לשחקן חיזוק מסוגו של לוין, שיידע לסייע לה במציאת המודל הנכון, שהוא מאוד לא פשוט עבור חברה סלולרית שרוצה להיכנס לשוק טלוויזיה שנמצא בקיפאון או כמעט לא צומח.

פרטנר וסלקום ממתינות להחלטת משרד התקשורת בדבר מחירי השימוש בתשתיות בזק והוט, שכן כדי להיכנס לעולם הטלוויזיה הן נזקקות לתשתיות אינטרנט נרחבות, שאת מחירן יקבע משרד התקשורת.

המחיר לפיכך הוא גורם מהותי בכדאיות המיזם, אך לא רק. החשש מפני התגבשותן של קבוצות תקשורת גדולות בישראל הוא גורם שמפחיד אותן לא פחות, וזו הסיבה שהן נאבקות למצוא את המודל שיאפשר להן למכור את השירות בסל המוצרים שלהן.

בפרטנר סירבו להתייחס. את תגובתו של לוין לא ניתן היה להשיג.