סדר ארגוני בטבע: תצמצם ההנהלה הבכירה ותאחד חטיבות

מנכ"ל החברה ארז ויגודמן הודיע על שורה של שינויים מבניים שייכנסו לתוקף ב-1 ביולי ■ השינויים כוללים בין היתר הקמת קבוצת תרופות גנריות גלובלית חדשה וכן הקמת קבוצה לפיתוח תאגידי ■ השדרה הניהולית תקוצץ מ-15 מנהלים ל-9

ארז ויגודמן / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
ארז ויגודמן / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

טבע הודיעה היום (ב') כי היא מבצעת מבנה ארגוני חדש בהנהלת החברה ועורכת סבב מינויים. זאת כחלק משורת צעדים אסטרטגים חדשים, עליהם הכריז נשיא ומנכ"ל החברה ארז ויגודמן.

במסגרת השינויים שמתוכננים להיכנס לתוקף ב-1 ביולי, טבע הודיעה על הקמת קבוצת תרופות גנריות גלובלית חדשה, שתהיה אחראית על הפעילות המסחרית הגלובלית. קבוצת התרופות הגנריות הגלובלית תקבל אחריות מלאה על כל השווקים הגנריים הקיימים, לרבות ניהול תיק המוצרים, בחירת מוצרים, השקת מוצרים חדשים וניהול הפעילות המסחרית.

בנוסף, החברה הודיעה על הקמת קבוצה לפיתוח תאגידי, אסטרטגיה וחדשנות עם סמכויות מורחבות וכן על הקמת קבוצת מצוינות שיווקית ותקשורת תאגידית גלובלית.

בתחום השדרה הניהולית, טבע הודיעה על מינוי מנהל חדש לתחום האיכות הגלובלית וכן על צמצום הנהלת טבע מ-15 ל-9 מנהלים. כמו כן הודיעה החברה על מינויו של סיגורדור אולפסון לתפקיד נשיא ומנכ"ל קבוצת התרופות הגנריות הגלובלית החדשה של החברה. מר אולפסון ייכנס לתפקידו ב 1- ביולי 2014 , ויפעל מארה"ב.

"המבנה הארגוני החדש וצוות ההנהלה מציבים את טבע בעמדה טובה יותר להשגת צמיחה אורגנית מתמשכת וליצירת ערך בטווח הקצר ובטווח הארוך. לפני הכל, עלינו להפיק את המירב מהנכסים והיכולות הקיימים שלנו ולמצות את ההזדמנויות והסינרגיות הנובעות מאינטגרציה מלאה בין כל מרכיבי פעילותנו, ובמרכזם התרופות הגנריות והתרופות הייחודיות - וזאת במקביל למינוף היכולות הגלובליות בתחומי המחקר ופיתוח והתפעול," אמר נשיא ומנכ"ל טבע, ארז ויגודמן.

נציין כי שורת צעדים אלו באים בנוסף לתוכנית התתייעלות עליה הכריזה טבע מוקדם יותר השנה, במסגרתה היא תקצץ כ-10% מכוח האדם ותבצע שינויים ארגוניים נרחבים.