הנקראות ביותר

אחרי 47 שנה: "את" מתנתק מ"מעריב" - נמכר ליובל סיגלר

מו"ל "טיים אאוט" רכש את המגזינים "את" ו"ביג טיים" תמורת כמיליון שקל ■ ב-1 ביולי יוציא את מגזין "את" במתכונתו החדשה ובהמשך יוציא לו גרסה דיגיטלית

יובל סיגלר / צילום: איל יצהר
יובל סיגלר / צילום: איל יצהר

יובל סיגלר רכש את מגזין הנשים "את" מידי קבוצת "תכלת". מו"ל "טיים אאוט ישראל" חתם היום (ב') על העסקה במסגרתה רכש את המותג הוותיק, על תת-מותגיו בתחום האופנה והמזון, ואת המגזין "ביג טיים", כמו גם את מערך המנויים שלהם.

על-פי הערכה, היקף העסקה נע סביב מיליון שקל.

ב-1 ביולי יוציא סיגלר את המגזין במתכונתו החדשה, ובהמשך יוציא לו גרסה דיגיטלית וכנסים שיבוססו על שמו.

"את" היה חלק מקבוצת "מעריב" מאז היווסדו בשנת 1967. ב-15 השנים האחרונות ערכה את המגזין עפרה מזרחי, וב-8 החודשים האחרונים ערכה אותו דורית בן-ארי תחת קבוצת "תכלת" של עקיבא גולדבלום.

מגזינים אלה יצטרפו למגזין "מסע אחר", מגזין העיצוב "נישה" ומגזין המדע "גליליאו", אותם רכש בשנה שעברה סיגלר בזמן פירוק חברת "מוטו" תקשורת; וכן למגזין "אטמוספירה" המופץ לנוסעי אל-על. סיגלר נחשב היום למו"ל המגזינים הגדול בישראל.

סיגלר השיק לפני חודשים אחדים את אתר האינטרנט של "טיים אאוט", timeout.co.il, ומדווח על 900 אלף גולשים ייחודיים (יוניקים) בחודש.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות