הוא חוזר: אוסקר גארסיה סיכם לשנתיים במכבי ת"א

(עדכון) הספרדי שאימן את הקבוצה ב-2012/13 וזכה איתה באליפות, חוזר לקרית שלום במקומו של פאולו סוזה ■ "ההחלטה הייתה לי קלה"

אוסקר גארסיה, ג'ורדי קרוייף / צלם: שלומי יוסף
אוסקר גארסיה, ג'ורדי קרוייף / צלם: שלומי יוסף

אוסקר גארסיה חוזר לאמן את מכבי ת"א: הספרדי, שעבד במועדון הכדורגל בעונת 2012/13 וזכה איתו באליפות ראשונה מאז 2003, הגיע אתמול (ב') לסיכום על שובו לאלופה הישראלית.

בעונה ההחולפת עבר אוסקר לברייטון מליגת המשנה באנגליה, איתה הצליח להגיע עד לפלייאוף על העלייה לפרמיירליג. הקטאלוני, שלפני מכבי אימן במשך מספר שנים במחלקת הנוער של ברצלונה - יחתום בקרית שלום לשנתיים.

כזכור, מכבי ת"א חיפשה מאמן חדש לאחר שפאולו סוזה הפורטוגלי, שהחליף את אוסקר, הודיע על עזיבתו לפ.צ באזל השוויצרית.

"כשקיבלתי את ההצעה ממכבי לחזור לתל אביב, ההחלטה הייתה לי קלה - אני מכיר את הקבוצה, אני מכיר את המקום וחשוב מכל אני מכיר את האנשים", אמר אוסקר היום לאתר הרשמי של מכבי ת"א. "כפי שאתם יודעים, אני מנהל את חיי בהתאם לרגשות שלי ואני מרגיש שזה הזמן הנכון לחזור. הדבר העיקרי שהדריך אותי לאורך כל הקריירה וזה דבר שתמיד אמרתי: השאיפה והרצון להתקדם. זו גם המטרה שלי במכבי.

"למרות המרחק, עקבתי אחרי מכבי במשך כל העונה וראיתי כמה היא תפקדה יפה. אבל זה לא אומר שמחכה לנו משימה קלה - כיוון שעלינו להוכיח באמצעות המון עבודה קשה ונחישות שאנחנו מסוגלים לעמוד בציפיות ובאתגרים העומדים בפנינו".