"הכוכב הבא" נמכר לסין

בארץ יוחלפו השופטים ריטה, אייל גולן ורני רהב

פורמט ריאליטי הכישרונות של קשת וטדי הפקות, "הכוכב הבא", נמכר לסין. ל"גלובס" נודע כי בימים אלו נחתמת העסקה עם רשת שידור סינית מובילה.

עד כה נמכר הפורמט ל-25 טריטוריות ברחבי העולם, ובראשן ארה"ב, שם תשדר רשת ABC את הפורמט בראשית השבוע הבא. גרסאות של התוכנית עלו במהלך השנה האחרונה לשידור בפורטוגל ובברזיל. הגרסה הסינית תכלול 30 פרקים.

בקשת מייחסים חשיבות מירבית לשידור ברשת ABC, המתוכנן ל-22 ביוני, יום ראשון הקרוב. רשת ABC היא למעשה הרשת האמריקאית האחרונה לשדר ריאלטי שירה, זאת לאחר ההצלחה של אמריקן איידול ברשת פוקס ושל דה וויס של רשת NBC. בשנים האחרונות חלה ירידה מתמשכת בהצלחת פורמטים מז'אנר זה, והציפייה שהאלמנט הדיגיטלי של הצבעה בזמן אמת, יחיה סוג זה של תוכניות ראליטי. הצלחה בארצות הברית של הפורמט, אמורה לכלול השלכות כלכליות משמעותיות, כמו גם להביא להגברת העניין בו ברחבי העולם, למכירה וליציאה להפקות נוספות שלו במדינות אחרות.

אתמול התקיים מעין ניסוי כלים של ABC באפליקציית התוכנית שהתרוממה למקום הראשון באפ-סטור המשרת את המכשירים של חברת אפל. האתגר הגדול ביותר של הפורמט בגרסתו הסינית יהיה בהתמודדות עם הצבעה המונית סימולטנית לשידור באמצעות האפליקציה.

בקרוב ייצאו הפקות גם במדינות כמו צרפת, יוון וארגנטינה. פרק ההשקה של התוכנית בפורטוגל הגיע למיליון צופים ונתח צפייה של 3.7 מיליון צופים - מספרים גבוהים ביחס לקהל הפורטוגלי.

בגרסה הישראלית שהפקת עונתה השנייה מתגבשת בימים אלו, יוחלפו על פי ההערכה מרבית שופטי הריאליטי ובהם אייל גולן, רני רהב וריטה.

בקשת אישרו את הפרטים.