אינסוליין החלה למכור את מוצר הסוכרת שלה באינטרנט

משיקה חנות אינטרנטית לרכישת המוצר בישראל ובמדינות בהן קיים אישור לשיווק ובהתאם לתכנית השיווק של החברה

רון נגר / צילום: תמר מצפי
רון נגר / צילום: תמר מצפי

חברת אינסוליין , המפתחת מוצרים לשיפור יעילות הטיפול בסוכרת, השיקה חנות אינטרנטית לרכישת ה-InsuPad באופן ישיר מהחברה בישראל ובמדינות בהן קיים אישור לשיווק ובהתאם לתכנית השיווק של החברה.

בשלב ראשון תשרת החנות חולי סוכרת בישראל וברחבי אירופה לאור אישור CE ל-InsuPad. פעילות החנות בישראל נעשית בשיתוף פעולה עם המפיץ הבלעדי של מוצרי החברה בישראל , דין דיאגנוסטיקה.

"באמצעות החנות שהשקנו, סוכרתיים ברחבי אירופה, ובהנחיית הרופא המטפל, יכולים לרכוש את המוצר באופן ישיר מהחברה", מסר רון נגר, מנכ"ל אינסוליין. "לאחר השקה מוצלחת בגרמניה, יחד עם ג'ונסון אנד ג'ונסון, בה כבר היום יש אלפי משתמשים במוצר, ובמקביל להכנות להרחבת השקת המוצר במדינות נוספות באמצעות מפיצים, אינסוליין פועלת לגיוון ערוצי ההפצה של ה-InsuPad גם באופן ישיר ללקוחות, להם ימליץ הרופא המטפל שימוש במוצר, באמצעות החנות האינטרנטית".

באתר החדש ניתן לרכוש את ה-InsuPad, ללא מרשם רופא, עבור 110 אירו; ערכת חלקים מתכלים לטיפול חודשי (Fensters) ל-InsuPad עבור 55 אירו; וערכה משולבת עבור 147.9 אירו, לרבות חבילה משתלמת יותר של ערכה משולבת ומוצרים מתכלים לשלושה חודשים עבור 247.7 אירו.

נגר הוסיף כי "התגובות למוצר שלנו בגרמניה הן טובות מאוד. אנו מקבלים דיווחים כי סוכרתיים חשים יותר טוב, צריכת האינסולין שלהם יורדת, והגורמים המטפלים מצליחים לשמור אותם מאוזנים יותר. תוצאות אלו מתורגמות לחסכון כספי למבטחים, בטווח המיידי מחיסכון באינסולין וירידה צפויה במספר טיפולי חירום כתוצאה מהיפוגליקמיה והן חיסכון בטווח הארוך הנובע מהשגת איזון סוכרתי טוב יותר, כיוון שאיזון לקוי מוביל לסיבוכי המחלה בטווח הארוך. ככל שמספר המשתמשים גדל, כך נצבר מידע איכותי הממצב את אינסוליין היטב, גם בשווקים חדשים ומסייע לנו להרחיב את הנוכחות והזמינות של ה-InsuPad".