המיני G2 של LG - משהו קטן וטוב

לאחר שזכתה למכירות גבוהות עם דגם G2 והצליחה להפוך אותו לנחשק, משיקה LG בישראל סמארטפון שפונה לרמת הביניים וזוכה להילה של אח קטן של מכשיר דגל

לאחר שזכתה למכירות גבוהות עם דגם G2 והצליחה להפוך אותו לנחשק, משיקה LG בישראל סמארטפון שפונה לרמת הביניים וזוכה להילה של אח קטן של מכשיר דגל. המטרה היא כמובן ללכת בדרכה של סמסונג, שבה אנשים מחפשים לקנות דגם של המותג גלקסי ולא משנה באיזה מכשיר מדובר. דגם G2 mini מאפשר לחברה הדרום קוריאנית לקרוץ גם למי שלא מוכן להוציא 3,000 שקל על סמארטפון ומספק עיצוב דומה, מסך קטן יותר וחומרה חלשה יותר, במחיר נמוך יותר.

ממשק

בגרסת המיני חסכה LG ביכולות תוכנה רבות שנמצאות ב-G2, למשל, התאמת תאורת המסך באופן אוטומטי לסביבה, או מענה אוטומטי של הטלפון בזמן צלצול ע"י הנחת המכשיר על האוזן. אין גם מקלדת עם אפשרות הקלדה באמצעות החלקת האצבע. המטרה היא לבדל את המכשיר הזה מדגמים יקרים יותר. חבל. הממשק הוא אנדרואיד בגרסת קיטקט (4.4.2) שכולל יכולת נחמדה ששמה QSlide להצגת מספר אפליקציות בו-זמנית (דפדפן אינטרנט, מסרונים ולוח שנה) על-גבי אותו עמוד. עוד יכולת נחמדה היא האפשרות להעיר את המסך או לכבות אותו בהקשה כפולה של האצבע עליו.

עיצוב

מיד כשמחזיקים את ה-G2 mini, מרגישים שמדובר במכשיר שעשוי מחומרים זולים יותר מה-G2 הרגיל. הדבר מורגש בעיקר בגב הסמארטפון המיוצר מפלסטיק, שנותן תחושה של מכשיר בכמה מאות שקלים. בדומה לאחיו הגדול, כפתור ההפעלה והשליטה בווליום ממוקם בגב הסמארטפון. יש זמן קצר של התרגלות להנדסת האנוש הזו, אבל מדובר ברעיון מוצלח.

חומרה ומסך

מסך 4.7 אינץ' (לעומת 5.2) ברזולוציה של 540 על 960 פיקסלים (לא איכות HD). התוצאה בסך הכול טובה עם תאורה אחורית חזקה וצבעים רוויים ביחס לקטגוריה. המעבד הוא מרובע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה הרץ עם 1 ג'יגה זיכרון, 8 ג'יגה זיכרון אחסון ואפשרות להרחיב אותו באמצעות כרטיס, רק בעוד 32 ג'יגה ולא 64 ג'יגה כמו רוב המכשירים. המכשיר תומך ברשתות דור 4 - יכולת שתהיה רלוונטית בהמשך השנה או ב-2015.

מצלמה

חיישן 8 מגה פיקסל עם פלאש ומיקוד אוטומטי. התוצאות טובות מאוד ונקיות למכשיר בקטגוריית הביניים. המצלמה הקדמית לצילומי סלפיז מגיעה עם חיישן 1.3 מגה פיקסל והתוצאות גרועות מאוד.

סוללה

הסוללה מגיעה בקיבולת של 2,440 מיליאמפר והיא הפתיעה אותנו לטובה. היא מחזיקה עד שעות הלילה הלא מאוחרות.

בשורה התחתונה

ה-G2 mini הוא סמארטפון טוב עם תג מחיר לא גבוה של 1,700 שקל.