הטיפ היומי: מניה עם נקודת כניסה מצוינת להשקעה

וויליאם בלייר ממליץ על מניית אודיוקודס ומציין בין היתר את העלייה הצפויה בשולי הרווח התפעולי

אודיוקודס / צילום: מתוך אתר החברה
אודיוקודס / צילום: מתוך אתר החברה

יצרנית ציוד התקשורת אודיוקודס נסחרת במקביל בנאסד"ק (סימול: AUDC) ובבורסה בת"א לפי שווי של 300 מיליון דולר. החברה מפתחת ומייצרת פתרונות VoIP - העברת קול על גבי הרשת. החברה נחשבת למובילה בשוק התשתיות ל-VoIP ויש לה פורטפוליו רחב של מוצרים ושירותים.

מייסד ומנכ"ל אודיוקודס, שבתאי אדלרסברג, השתתף באחרונה בכנס שערכנו. אנו מותירים ללא שינוי את התחזיות שלנו לתוצאות החברה. להערכתנו, אודיוקודס תרשום ב-2014 הכנסות של 150 מיליון דולר ורווח נקי של 20 סנט למניה, וב-2015 ההכנסות יגיעו ל-164.7 מיליון דולר והרווח הנקי למניה יהיה 31 סנט. אנחנו מאמינים שדוחות הרבעון השני של 2014 יהיו בהתאם לתחזיות השוק (קונצנזוס האנליסטים הוא להכנסות של 36.9 מיליון דולר ורווח של 4 סנט למניה); וכן שאודיוקודס תעלה מעט את התחזיות השנתיות שלה, לאור ביקוש עונתי חזק במחצית השנייה של השנה.

מניית אודיוקודס נסחרת היום במכפיל של 1.2 בלבד להכנסות הצפויות ב-2015, בעוד קבוצת ההשוואה שלה נסחרת במכפיל של 2; כך שלהערכתנו המניה אטרקטיבית במיוחד.

בכנס שערכנו, אדלרסברג ציין שהוא מצפה לצמיחה של 40% בהכנסות החברה מסביבת Lync של מיקרוסופט ב-2014. בכך, הכנסות אלה יהוו כ-20% מהכנסות אודיוקודס השנה.

עוד ציין אדלרסברג, ששיתוף הפעולה של אודיוקודס עם BroadSoft מתקדם היטב, וב-2014 יניב לחברה הכנסות של כ-10 מיליון דולר לעומת סכום זניח ב-2013. בנוסף, אדלרסברג הזכיר שהחברה חתמה באחרונה על הסכם עם מפיץ סיני גדול, שימכור את הציוד שלה בסין. ההנהלה עדיין לא מכלילה את ההזדמנות הזאת בתחזיות שלה.

להערכתנו, השווי הנוכחי מהווה נקודת כניסה מצוינת להשקעה במניית אודיוקודס. לאור השילוב של סבירות גבוהה להתרחבות שולי הרווח התפעולי, מחזור חדש של מוצרים, וביצוע טוב לאורך מספר רבעונים - אנו רואים פוטנציאל לאפסייד במספרים שלנו, ולצמצום הפער בין החברה לקבוצת ההשוואה שלה. המלצתנו היא "תשואת יתר".

* נכתב ע"י מחלקת המחקר, וויליאם בלייר, שותפו האסטרטגי של פועלים שוקי הון

* הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם