נתניהו: "צוק איתן" עשוי לקחת זמן - נחושים להגן על אזרחנו

ראש הממשלה בהודעה לתקשורת הזרה: "נגן על משפחותינו ועל בתינו כנגד מתקפות חמאס" ■ "אין מדינה בעולם שהייתה נשארת פאסיבית אל מול מאות רקטות הנורות על עריה, וישראל אינה שונה בכך"

בנימין נתניהו / צילום: ישראל דיפנס
בנימין נתניהו / צילום: ישראל דיפנס

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא הערב (ד') הודעה שמיועדת לתקשורת הזרה, ובה הוא מוסר כי מבצע "צוק איתן" עשוי להימשך עוד זמן מה. לדברי נתניהו, "אנו בישראל נחושים להגן".

נתניהו מוסר לתקשורת הזרה, כי "חמאס וארגוני טרור נוספים בעזה יורים רקטות על ערים ברחבי ישראל - על תל-אביב, ירושלים, חיפה, באר-שבע, שדרות וערים נוספות בישראל. אין מדינה בעולם שהייתה נשארת פאסיבית אל מול מאות רקטות הנורות על עריה, וישראל אינה שונה בכך. היום הרחבנו את פעולותינו כנגד חמאס ושאר ארגוני הטרור בעזה".

עוד מוסיף נתניהו: "חמאס מציב אזרחים פלסטינים בסכנה באופן מכוון. הוא מציב את המחבלים שלו בבתי חולים, בתי ספר, מסגדים ובתי דירות ברחבי רצועת עזה. בכך חמאס מבצע פשע מלחמה כפול: הוא יורה על אזרחים ישראלים בזמן שהוא מסתתר מאחורי אזרחים פלסטינים".

ראש הממשלה מסר כי הוא שוחח היום עם מספר מנהיגים מהעולם, וכי הוא "מעריך את התמיכה החזקה שלהם בזכותנו ובחובתנו להגן על עצמנו, וזה מה שנמשיך לעשות".

נתניהו קרא שוב לקהילה הבינלאומית לגנות בתקיפות את הירי המתמשך של החמאס וארגוני הטרור האחרים על ערי ישראל.