בעלי השליטה ברשת וניליה: "התביעה נועדה להפעיל לחץ"

לאחר שאתמול פורסמה ב"גלובס" דרישה לגילוי מסמכים שהגיש רואי מזרחי נגד בעלי השליטה ברשת וניליה, האחים ניצן ואיתי רוגוזינסקי - השניים משיבים אש

הסכסוך בין בעלי השליטה ברשת הגלידריות המצליחה וניליה, האחים ניצן ואיתי רוגוזינסקי, לבין שותפם רואי מזרחי, מתחמם: לאחר שאתמול (ד') פורסמה ב"גלובס" דרישה לגילוי מסמכים שהגיש מזרחי נגד האחים - משיבים השניים אש.

איתי רוגוזינסקי אמר היום (ה') ל"גלובס" כי "אין כל ספק שהתביעה שהוגשה כעת על-ידי מזרחי, וריצת האמוק שלו אל כלי התקשורת, נועדו להלך אימים ולהפעיל לחץ על בעלי הרשת ולהוות משקל נגד לתביעתנו. הא ותו לא".

מזרחי טען בבקשתו - שנועדה לצורך הגשת תביעה נגזרת נגד האחים - כי בעלי השליטה מעלו בכספי החברה והעלימו הכנסות.

בתגובתו, מתייחס רוגוזינסקי לתביעה כספית על סך מיליון שקלים שהוגשה לפני כשנה נגד מזרחי ונגד החברה בשליטתו, "ר. מזרחי אחזקות", המחזיקה במניות המיעוט (25%) בחברת הזכיינות של וניליה.

באמצעות עורכי הדין גדעון פישר ורפאל יולזרי ממשרד גדעון פישר ושות', תובעים בעלי מניות הרוב (75%) והבעלים של רשת וניליה, ניצן ואיתי רוגוזינסקי, כי מזרחי והחברה בבעלותו ישיבו כספים רבים, שלטענתם הם חייבים. זאת, בטענה להפרות חמורות של מערך הסכמים ששרר בין הצדדים, ובשל מעשים ומחדלים חמורים לכאורה שנחשפו על-ידם.

לדברי איתי רוגוזינסקי, "מקריאת טענות מזרחי ניתן לומר כי מדובר בהליך-סרק נוסף מבית מדרשם של מזרחי וקבוצת מזרחי, הליך שאין בו ממש והמונע ממניעים זרים ורעים".

רוגוזינסקי מציין כי "בניגוד לטענותיו, מזרחי מעולם לא היה שותף ולא היה מעורב במפעל ייצור הגלידות, שהינו לב-לבה של וניליה".

עורכי הדין גדעון פישר ורפאל יולזרי הוסיפו: "הטענות של מזרחי משוללות כל יסוד עובדתי ומשפטי, והן נידחות בכל תוקף. בכוונת בעלי וניליה לנקוט את כל האמצעים המשפטיים החוקיים העומדים לרשותם על מנת להעמיד את מזרחי ואת קבוצת מזרחי על מקומם".