האוהדים שמשלמים הכי הרבה בכדורגל העולמי - ישלמו עוד יותר

"המייל און סאנדיי": רוב קבוצות הפרמיירליג הקפיצו לקראת העונה הקרובה את מחירי המנויים; ארסנל תמשיך למכור את הכרטיס העונתי היקר ביותר

אוהדים ליברפול פרמיירליג / צילום: רויטרס
אוהדים ליברפול פרמיירליג / צילום: רויטרס

הפרמיירליג האנגלית תמשיך גם ב-2014/15 להיות עסק מסובך למימון עבור אוהדיה. "המייל און סאנדיי" מפרסם היום (א') למעלה מ-50% מתוך 20 הקבוצות שישחקו בליגה הבכירה באנגליה בעונה הקרובה העלו את מחירי המנויים שלהן, שהם בין כה וכה היקרים ביותר בכדורגל העולמי.

את העלייה הגדולה ביותר רשמו קווינס פארק ריינג'רס ובארנלי - 38% ו-37%, בהתאמה (949 ליש"ט ו-685 ליש"ט עבור רכישת המנויים היקרים ביותר המוצעים למכירה). אך העלאת המחירים הזאת מובנת בהתחשב בעובדה ששתיהן שיחקו בעונה הקודמת בצ'מפיונשיפ (ליגת המשנה), ולכן עם השדרוג לליגה הבכירה, בחרו גם לגבות מחיר יקר יותר. עולה אחרת לפרמיירליג, לסטר סיטי, בחרה לייקר את הכרטיסים העונתיים שלה ביותר מתינות (קפיצה של 2% בלבד, ל-730 ליש"ט, עבור המנוי היקר ביותר).

מבין הקבוצות ששיחקו בפרמיירליג גם אשתקד - ההעלאה הגדולה ביותר נרשמה אצל האל סיטי (27%+, 572 ליש"ט). האלופה מנצ'סטר סיטי הזניקה את המחירים ב-10% אל 860 ליש"ט עבור המנוי הכי יקר.

שבע קבוצות בחרו להקפיא את מחירי המנויים הכי יקרים (טוטנהאם, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, ווסטהאם, סנדרלנד, ווסט ברומיץ' וסוונזי). גם היחידה שהורידה מחירים, ניוקאסל, עשתה זאת בצניעות: הורדה של 1% בלבד אל 710 ליש"ט למנוי הכי יקר.

את המנוי היקר ביותר בפרמיירליג ולמעשה בכדורגל האירופי כולו תמכור, כמיטב המסורת, ארסנל: 2,013 ליש"ט. טוטנהאם במקום השני (1,895 ליש"ט).

מחירי המנויים הכי יקרים בקרב 20 קבוצות הפרמיירליג יקפצו העונה בממוצע של 6.6%, אל 902 ליש"ט.