תקציב היח"צ של גוגל עובר משטרן אריאלי לשרף תקשורת

תקציב היח"צ של גוגל בישראל, אחד מתקציבי היח"צ האטרקטיביים ביותר בשוק התקשורת המקומי, טופל מאז פברואר 2008 במשרד שטרן אריאלי

גוגל google / צלם: רויטרס
גוגל google / צלם: רויטרס

תקציב יחסי הציבור של הסניף המקומי של ענקית החיפוש גוגל עובר ידיים: החודש קיבל משרד שרף תקשורת לידיו את תקציב יחסי הציבור של גוגל בישראל. התקציב טופל מאז פברואר 2008 במשרד יחסי הציבור שטרן אריאלי. קודם לכן הוא טופל על-ידי זמיר דחב"ש במשרדו הקודם יורו תל-אביב.

יש לציין כי תקציב יחסי הציבור של גוגל נחשב לאחד האטרקטיביים ביותר בשוק התקשורת המקומי. הצוות של שרף תקשורת יעבוד מול אנשי התקשורת ודוברי גוגל בישראל - סמנכ"ל התקשורת פול סולומון ומנהלת התקשורת רוני לוין.

מגוגל נמסר בתגובה כי "אחרי 7 שנים נפלאות של עבודה משותפת, אנחנו נפרדים ממשרד שטרן אריאלי. אנחנו רוצים להודות לפופי, רונית, עליזה ולצוות המשרד הנפלא על העבודה המקצועית, הטיפול המסור והיחס החם לאורך השנים. אנחנו מאחלים למוטי ולצוות בשרף תקשורת 'ברוכים הבאים'".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988