מליסרון תתן הנחה לשוכרים באשדוד אך לא בב"ש

הרשתות בקניון אשדוד, בי"לו סנטר, קניון רחובות והקניותר בנס-ציונה יקבלו הנחה של 25% בשכירות על ימי "צוק איתן" ■ בגרנד קניון באר-שבע לא תינתן הנחה

צעד ראשון לקראת הרשתות הקמעונאיות: קבוצת מליסרון הודיעה כי תפחית את דמי השכירות לרשתות בשיעור של 25% על ימי מבצע "צוק איתן", וזאת במספר קניונים. במסגרת זו תכלול ההנחה את קניון אשדוד, בי"לו סנטר, קניון רחובות והקניותר בנס-ציונה.

עם זאת, הקבוצה לא הפחיתה את דמי השכירות בגרנד קניון באר-שבע, למרות שמדובר בקינון דרומי יותר שנפגע אף יותר מחלק מהקניונים שבהם ניתנה הנחה.

הגרנד קניון בבאר-שבע מצוי בבעלות משותפת של מליסרון (50%) ואיש העסקים אלי להב (50%). לדברי להב, "לא ניתנה הנחה כי אנחנו פתוחים כרגיל, עושים את כל הפעילות ועושים פרסום מאסיבי. אנחנו גם בטווח של 40 ק"ג, אז אם יהיה מה להפחית - הממשלה תפצה".

- הרשתות הקמעונאיות מדווחות על ירידה כשהרווחיות שלכם אינה מוטלת בספק. אינכם יכולים להרוויח קצת פחות, הגם שכל הפעילות ממומנת באמצעות דמי הניהול שמשלמות הרשתות?

להב: "אנחנו עושים בנוסף הרבה אירועים. המשחקייה למשל הייתה בחינם, וכשהם אומרים שנותנים הנחה, אז תבדקי היטב. אם נניח לרשת היה חוזה של 100 שקל למ"ר, ועוד קודם היא קיבלה הנחה ומשלמת 70 שקל למ"ר, אז אני לא חושב שהיא תקבל עכשיו עוד 25% הנחה. מי שצריך עזרה יודע לבוא ולבקש, ואם אני אתן הנחה - אני אדרוש אותה מהממשלה".

מקבוצת עזריאלי נמסר: "קבוצת עזריאלי קשובה לסוחרים בדרום במיוחד בתקופה קשה זו ובוודאי תמצא דרך להקל עליהם. הקבוצה תיידע אותם בדרכים המקובלות ביניהם".