הטיפ היומי: בנק סיטי ממליץ על המניה הזאת ב"קנייה"

מחלקת המחקר של סיטי ממליצה על מניית Sirius XM Holdings, הנסחרת בנאסד"ק, במחיר יעד של 4.15 דולר

חברת Sirius XM Holdings / צילום: בלומברג
חברת Sirius XM Holdings / צילום: בלומברג

חברת Sirius XM Holdings נסחרת בנאסד"ק (סימול: SIRI) ושווי השוק שלה הוא כ-19 מיליארד דולר. סיריוס מספקת שידורי רדיו לווייניים במגוון ערוצי מוסיקה בז'אנרים שונים, חדשות וספורט. שידורי החברה נקלטים ברחבי ארה"ב וזמינים גם באפליקציה לסמארטפונים.

בשבוע שעבר סיריוס פרסמה את הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון השני. ההכנסות הסתכמו בכ-1.04 מיליארד דולר - גבוה מהתחזיות שלנו ומתחזיות השוק. ה-EBITDA (רווח בנטרול מימון, מס, פחת והפחתות) המתואם הגיע ל-370 מיליון דולר, בעוד אנחנו ציפינו ל-357 מיליון דולר ותחזית השוק הייתה ל-346 מיליון דולר.

החברה גם העלתה את התחזיות השנתיות שלה. בעבר דובר על הכנסות שנתיות של "למעלה מ-4 מיליארד דולר" וכעת התחזיות היא ל-4.1 מיליארד דולר, בדומה לצפי שלנו. התחזית הקודמת כללה EBITDA מתואם של כ-1.38 מיליארד דולר, והיא הועלתה לכ-1.43 מיליארד דולר. בנוסף, אם קודם ציפו בחברה לתזרים מזומנים חופשי "שיתקרב ל-1.1 מיליארד דולר", עכשיו כבר מדובר על תזרים חופשי שיגיע לסכום זה.

פרמטרים נוספים מדוחות הרבעון השני כוללים תזרים מזומנים חופשי גבוה ממה שצפינו: 335 מיליון דולר, לעומת 315 מיליון דולר. חלק מזה נובע מ-CAPEX (השקעות הוניות) בהיקף נמוך יותר ממה שצפינו, 30 מיליון דולר במקום 35 מיליון דולר.

בנוסף, סיריוס רשמה ברבעון השני שיעור נטישה של 1.8%, בעוד אנו צפינו שיעור של 2%. במקביל ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח (ARPU) הייתה נמוכה יותר ממה שצפינו - 12.36 דולר לעומת 12.52 דולר.

לסיכום, סיריוס דיווחה על רבעון טוב, כאשר הפרמטרים הפיננסיים, בעיקר הכנסות ו-EBITDA, והפרמטרים הקשורים למספר המנויים, עקפו את התחזיות המוקדמות שלנו.

מחיר היעד שלנו למניה מחושב על בסיס מכפיל 27 לתזרים המזומנים החופשי למניה ב-2015, בתוספת כ-30 סנט למניה, וכך אנו מגיעים למחיר יעד של 4.15 דולר שמהווה פרמיה של כ-25% על מחיר השוק. המלצתנו למניית סיריוס היא "קנייה".

*** מחלקת המחקר, סיטי. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם