בזכות פנסוניק: זינוק בהכנסות טאואר ל-234.1 מיליון דולר

על בסיס non-GAAP, טאואר הרוויחה ברבעון השני 31 מיליון דולר; ממשיכה להפסיד על בסיס GAAP ■ במהלך הרבעון קיבלה החברה מספר הצעות לחיזוק מאזנה באופן משמעותי

טאואר מסכמת הבוקר (ב') את הרבעון השני של השנה עם הכנסות של 234.1 מיליון דולר, זינוק של 87% לעומת הרבעון השני של 2013. הזינוק בהכנסות מוסבר באיחוד של תוצאות המיזם המשותף עם פנסוניק (TPSCo).

על בסיס non-GAAP, טאואר הרוויחה ברבעון החולף 31 מיליון דולר או 62 סנט למניה, זאת לעומת רווח של 18 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

עם זאת, על בסיס GAAP, החברה ממשיכה להפסיד ומציגה הפסד של 16 מיליון דולר או 31 סנט למניה, בהשוואה להפסד עמוק יותר של 23 מיליון דולר ברבעון השני אשתקד.

במועד פרסום התוצאות הכספיות, מספקת טאואר תחזית לרבעון השלישי של השנה, עם הכנסות חזויות של 225 מיליון דולר (בסטייה של 5% לכאן או לכאן). בחברה מסבירים כי הרבעון השלישי יהיה הרבעון הראשון ללא מכירות למייקרון על רקע ההודעה על הפסקת הייצור בנישיוואקי.

עוד מעדכנת החברה כי במהלך הרבעון קיבלה מספר הצעות, והיא כעת בוחנת אותן, לחיזוק מאזנה באופן משמעותי על ידי החלפת מרכיבי החובות הנוכחיים שלה בחוב חדש (ללא רכיב המרה), בעל מועד פירעון ארוך יותר ובתנאים טובים יותר לחברה.

המנכ"ל ראסל אלוואנגר ציין עם פרסום הדוחות כי "ברבעון השני אנו מציגים לראשונה את איחוד ההכנסות ופעילות המיזם המשותף עם פנסוניק, כאשר פעילות הייצור שם היא בהתאם לציפיות והפעילות העסקית טובה מהמצופה. סגרנו כבר מספר עסקאות עם לקוחות צד שלישי. שיתופי פעולה אלה צפויים להניב הכנסות שנתיות של יותר מ-100 מיליון דולר בעוד כ-3 שנים. אנו צופים כי חוזים והסכמים ראשונים אלה יתחילו כבר בייצור המוני במחצית השניה של 2015".