מתארגנת לערוץ משלה? קשת שילבה את הלוגו בשידוריה

זכיינית ערוץ 2 ‎קשת לא ביקשה מהרשות השנייה אישור לשילוב הלוגו בעת שידור התוכנית "האח הגדול", וברשות השנייה יבדקו את הנושא

הרשות השנייה בוחנת את שילוב הלוגו של זכיינית ערוץ 2 קשת בשידוריה בסוף השבוע שעבר. ל"גלובס" נודע כי קשת לא ביקשה את האישור הנדרש מהרגולטור לפני ששילבה את לוגו קשת בעת שידור התוכנית "האח הגדול" בצד השמאלי התחתון של המסך, בנוסף לספרה "2" המשולבת במהלך השידורים הרגיל של הזכייניות באפיק 22.

בקשת אמרו ל"גלובס" כי ההחלטה החריגה לשלב גם את המותג קשת בשידורים, במה שהם מכנים "הטמעת הלוגו", היא "חלק בלתי נפרד מפועלה של קשת כגוף מסחרי הבוחר לספק לצופים, גם בימים אלה, עדכונים חדשותיים לצד מגוון תוכניות".

בעוד שלוח השידורים בוטל כמעט לחלוטין לטובת שידור משדרי החדשות, בחרה קשת להמשיך את שידור התוכנית "האח הגדול" כמתוכנן, כמעט ללא שינויים. בשידור התוכנית במוצ"ש החליטו ככל הנראה לחדד עוד יותר ההחלטה המדוברת, ולהבהיר כי מדובר בשידורי קשת.

עם זאת, לא ניתן להתעלם מהעובדה שבימים אלה מתנהלים דיונים באשר לאפשרות שקשת תעבור לערוץ משלה כבר בשנה הבאה. במקרה כזה תיאלץ הזכיינית להיפרד מאפיק 22 ולשדר בערוץ שימותג תחת "קשת".

ההערכות הן כי מדובר בתחילת המיתוג לטובת הדגשת שידורי הזכיינית לעומת יתר שידורי הערוץ - חברת החדשות או רשת.

מהרשות השנייה נמסר כי "בהתאם לכללי הרשות השנייה, אין על קשת לשדר במשך שידור תוכנית כל סימן או תוספת שאינם חלק אינטגרלי של התוכנית, אלא באישור מנכ"ל הרשות השנייה. הרשות תבחן את היקף התופעה ותנקוט את הצעדים הנדרשים".

בקשת לא הגיבו לדברי הרשות השנייה.