ממגדלי עזריאלי לערבות ראש העין: יוסי זינגר מונה למנכ"ל גבעות עולם

מנכ"ל גרנית הכרמל לשעבר ירוויח בשותפות החיפושים כ-100 אלף שקל בחודש לפני מענקים שונים

יוסי זינגר מנכל גרנית הכרמל / צלם: תמר מצפי
יוסי זינגר מנכל גרנית הכרמל / צלם: תמר מצפי

חודשים ספורים לאחר שעזב את תפקידו כמנכ"ל חברת ההחזקות גרנית הכרמל, מקבוצת עזריאלי, מונה יוסי זינגר למנכ"ל שותפות החיפושים גבעות עולם חיפושי נפט. במסגרת תפקידו החדש ייהנה זינגר ממשכורת חודשית של 27 אלף דולר (92 אלף שקל), רכב, הטבות נוספות וחבילת אופציות של יחידות השתתפות.

בנוסף יהיה זינגר יהיה זכאי לבונוס שנתי בסכום שעליו יחליט הדירקטוריון, וכן לבונוס בתלות בעלייה בהכנסות השותפות שתקרתו תהיה עד חצי מיליון דולר בשנה הראשונה, 750 אלף דולר בשנה השנייה ומיליון דולר בשנה השלישית. בגבעות ציינו, כי זינגר יוכל להמשיך בכהונתו כדירקטור בחברות שבהן הוא מכהן כיום, כל עוד לא יהיה בכך ניגוד עניינים עם עסקי השותפות.

זינגר כיהן כמנכ"ל גרנית הכרמל במשך שש שנים, עד לחודש יוני האחרון, ובמסגרת זו כיהן גם כיו"ר פעיל של חברות הקבוצה סונול, סופרגז, GES הפועלת בתחום התפלת המים וחברת הצבעים טמבור שנמכרה לאחרונה. במהלך שנותיו בגרנית הכרמל כחברה ציבורית צבר זינגר שכר בעלות כוללת של 15.5 מיליון שקל.

זינגר הוא גם אחד ממייסדי חברת הייעוץ גיזה זינגר אבן, אשר ממנה פרש בשנת 2008. הוא עמד גם בראש קבוצת המייסדים של חברת דירוג האשראי מידרוג.

השווי נחתך ב-20% מתחילת השנה

בגבעות ציינו, כי זינגר יסייע לשותפות בגיוס הון הנדרש לפיתוח הפעילות, למגעים עם משקעים אסטרטגיים, תכנון ובניית תקציבי הקידוחים ומבחני ההפקה, הליכי קבלת אישור לקידוחים נוספים ועוד. כמו כן ציינו, כי "הדירקטוריון סבור כי לזינגר יש את כל הכישורים, הידע והניסיון הנדרשים להוביל את השותפות בהצלחה".

זינגר יחליף בתפקידו את גיורא איילנד, שכיהן כמנכ"ל זמני. איילנד (אלוף במיל'), המשמש כיועץ מיוחד לגבעות, מונה בפברואר האחרון לתפקיד בעקבות פיטוריו של טוביה לוסקין, שנעשו על רקע חילוקי דעות וחוסר שביעות רצון של הדירקטוריון ממנו.

גבעות נסחרת כיום בבורסה בשווי של כ-300 מיליון שקל, אחרי שאיבדה 20% משוויה מתחילת השנה.

פעילות השותפות מתרכזת בפיתוח שדה הנפט "מגד" שבאזור ראש העין, וכיום היא פועלת להשלמת באר "מגד 6" לצורך מבחני ההפקה.