הטיפ היומי: זינקה ב-60% תוך חודש ויכולה לעלות עוד 32%

במחלקת המחקר של ג'יי.פי מורגן מתחילים לסקר את מניית GoPro בהמלצת "תשואת יתר", ובמחיר היעד של 51 דולר - פרמיה של כ-32% על מחיר השוק

מצלמה של GoPro / צילום: רויטרס
מצלמה של GoPro / צילום: רויטרס

חברת GoPro נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 4.7 מיליארד דולר. החברה, יצרנית מצלמות שניתנות ללבישה, הנפיקה לראשונה את מניותיה לפני כמה שבועות במחיר של 24 דולר למניה, ומאז טיפסה בכ-60%.

הדוחות הראשונים שלה כחברה ציבורית פורסמו בשבוע שעבר והתוצאות היו טובות, מעל הקונצנזוס.

אנו רואים בגופרו חברת אלקטרוניקה צרכנית רווחית, הצומחת במהירות ופונה לשוק גדול, עם מותג מבודל, ועם מוצר שהוא מצלמה באיכות מקצוענית ובמחיר צרכני. למרות העלייה הגדולה במחיר המניה מאז ההנפקה, אנחנו עדיין רואים אפסייד אפשרי נוסף לאור האימוץ העתידי של מצלמות החברה במגוון קטגוריות שונות בשנתיים-שלוש הבאות.

המצלמה של גופרו היא הטובה ביותר בשוק ה-Action-Camera; והשילוב של הטכנולוגיה המובילה שלה, הציוד ההיקפי, התוכנה וערוצי המדיה הממותגים שיוצרים פלטפורמה לצילום ושיתוף התוכן הוא מפתח להצלחה.

השוק שאליו פונה החברה הוא גדול. במקרה הגרוע ביותר, אם מסתכלים רק על השוק הגווע של מצלמות הווידיאו הדיגיטליות, מדובר על כ-15 מיליון יחידות. אולם עד כה החברה שיווקה 8.5 מיליון מצלמות, עובדה שמצביעה על הזדמנות גדולה בהרבה בשוק האתגרי-ספורטיבי - והכמות הפוטנציאלית נמדדת בעשרות מיליוני יחידות.

אנו מכניסים את ההנחה הזאת למודל ההכנסות שפיתחנו לחברה, ולהערכתנו היא תספק מעל 10 מיליון יחידות מדי שנה - תוך חמש שנים. במקרים מסוימים, החברה עשויה לפנות אף לשוק ההמוני ולפתוח את ההזדמנות למכור 30-50 יחידות בשנה, בדומה למכשירי iPod או GPS בשיאם.

אנו סבורים שמניית גופרו תהיה תנודתית, לאור אי-הוודאות שנוגעת לגודל השוק בסופו של דבר (ולפיכך בנוגע לצמיחה), כמו גם בכל מה שקשור לתחרות ולסיכוני הביצוע.

אנו מתחילים לסקר את מניית גופרו בהמלצת "תשואת יתר", ומחיר היעד שלנו עבורה הוא 51 דולר - פרמיה של כ-32% על מחיר השוק. המחיר מבוסס על מכפיל רווח של 40 ל-2016. להערכתנו, מכפיל גבוה מוצדק במקרה זה, אך מהווה סיכון אם המומנטום יאט.

מחלקת המחקר, ג'יי.פי מורגן

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם