ארגון להב"ה קורא להרוס את ערב חתונתם של מחמוד ומורל

"אנחנו מגיעים למחות. תבואו עם שלטים ורמקולים. בשם ה' נעשה ונצליח!", כך קוראים בשם האל בעמוד הפייסבוק של ארגון להב"ה, והכול כדי להרוס לזוג מעורב - יהודייה וערבי - את היום המאושר בחייהם

חתונה נישואים / צלם:  תמר מצפי
חתונה נישואים / צלם: תמר מצפי

"יום ראשון כולנו בראשון! נבלה נעשתה בישראל! אנחנו לא שותקים. אנחנו מגיעים למחות. תבואו עם שלטים ורמקולים. בשם ה' נעשה ונצליח! שתפו לכולם!", זה הפוסט שהעלו היום בעמוד הפייסבוק הרשמי של ארגון להב"ה למניעת התבוללות בישראל בשם האל בצירוף הזמנה לחתונתם של כלה יהודייה ובן זוגה, ערבי ישראלי. הכול כדי הרוס לבני הזוג את היום המאושר בחייהם, בגלל שהם זוג מעורב.

הזמנה לחתונה / מתוך פייסבוק
 הזמנה לחתונה / מתוך פייסבוק

הפוסט פורסם בעמוד הפייסבוק החדש של ארגון להב"ה בשם "לא יכבו את הלהב"ה". זאת, לאחר שהעמוד הרשמי הקודם של הארגון הוסר על-ידי פייסבוק בחודש יולי האחרון לאחר דיווחים רבים של גולשים על תכנים של הסתה וגזענות מטעם הארגון.

בעמוד הפייסבוק של הארגון גינו עשרות אנשים את הקריאה להרוס את הערב המאושר של הזוג. ועם זאת, בארגון לא מתייאשים וגם לא ממש מבינים את הביקורת.

בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה, אתם אכן מתכוונים להגיע לאירוע?

"ניסינו לשכנע את הכלה ואת האולם לבטל את החתונה אבל לצערנו הם לא השתכנעו, אבל אנחנו עדיין לא מתייאשים ומתכוונים לבוא להפגין. היום אין בושה להתחתן עם אויבים בלב ראשון-לציון בזמן מלחמה".

נראה שגם אין היום בושה להרוס לזוג את ערב החתונה שלהם.

"אני חושב שזאת חובתנו למחות. נעמוד בחוץ עם רמקולים ונצעק ונמחה, אני לא חושב שזה נקרא להרוס. הלוואי והייתי יכול להרוס את החתונה".

באולם האירועים בראשון-לציון, שם עתידה להתקיים החתונה בשבוע הבא, אישרו את פרטי המקרה ומסרו: "אנו פועלים כגן אירועים ופתוחים לכל סוגי הקהלים ללא הבדל גזע דת ומין", וציינו כי בכוונתם להיערך לקראת הפגנה אפשרית.