שוברים את השוק? RAK משיק יעוץ משכנתאות ב-400 שקל

חדש: אתר RAK, מבית "גלובס", משיק שירות דיגטלי בתחום ייעוץ המשכנתאות ב-400 שקלים בלבד

RAK
RAK

אתר RAK.co.il משיק שירות בתחום ייעוץ המשכנתאות, שעשוי לחסוך לנוטל המשכנתא עשרות ואף מאות אלפי שקלים. האתר, המאפשר השוואה בין מוצרים פיננסיים וביטוחיים, השיק השבוע שירות שבו נוטלי המשכנתא יכולים להשתמש במערכת אוטומטית ואינטראקטיבית, שמזהה את צרכיהם על פי הנתונים אותם הם מזינים למערכת, ומפיק ללקוח דו"ח מותאם אישית עם שלושה תמהילי משכנתאות המתאימות ביותר עבורו.

התהליך והדוח שמופק בסופו מתאימים לכל אדם גם אם אינו בעל הבנה פיננסית וכלכלית, ונכתב בשפה פשוטה וברורה להבנה וליישום. לאחר קבלת הדו"ח, שעולה 400 שקלים בלבד, יוכל נוטל המשכנתא לנהל דרך האתר גם את נושא ההתמחרות מול הבנקים וזאת באמצעותם של יועצי המשכנתאות המופיעים באתר.

האפשרות לחסוך בתשלומי המשכנתאות מתאפשרת על רקע יכולות המערכת, אשר מביאה בחשבון את נתוני הלווה וכן את התחזיות לשינויי ריבית במשק הישראלי, שינויים במדד המחירים לצרכן לאורך השנים ושינוי בריביות מסלולי המשכנתא בריבית משתנה ועוד. וזאת, עד למציאת התמהיל הכלכלי המתאים ביותר לנוטל המשכנתא, בכפוף לנתוניו הפיננסיים האישיים כולל יכולת ההחזר.

בנוסף לשירות זה, אתר RAK.co.il מציע גם אפשרות לבדוק את כל ההצעות שקיבל הלווה מהבנקים ולקבל תשובה חד משמעית איזו מהן היא הטובה ביותר ואף תעדכן אותו האם ניתן לשפר את ההצעות ובכמה. שירות זה יאפשר ללווים, לפני שהם חותמים על המשכנתא, לבדוק שהחלטתם נכונה.

לדברי אורי שמואלי, מנכ"ל RAK: "השירות החדש מהווה מהפיכה צרכנית עבור ציבור נוטלי המשכנתאות ומאפשר להם בתהליך קצר ואינטראקטיבי לקבל תמהיל משכנתא מותאם אישית. אנו מאפשרים ללווה המשכנתא את המקום היחיד בו הוא יכול לקבל החלטה כל כך חשובה בבדיקה פשוטה באינטרנט ולחסוך לא רק אלפי שקלים, אלא גם ימים שלמים של בדיקות והתלבטויות".

* "גלובס" הוא מבעלי אתר RAK