צ. לנדאו: "פועלים להשלמת הפרויקטים ומסירת הדירות"

החברה, שנמצאת בהקפאת הליכים לאור חובות של כ-70 מיליון שקל, הודיעה לרוכשים: "בימים הקרובים ישובו הקבלנים לביצוע מלא של הפרויקטים, והחברה והנאמנים יפעלו ככל הנדרש למסור לכם את דירתכם"

אתר בנייה / צילום: איל יצהר
אתר בנייה / צילום: איל יצהר

"בימים הקרובים ישובו הקבלנים לביצוע מלא של הפרויקטים, והחברה והנאמנים יפעלו ככל הנדרש למסור לכם את דירתכם, בהתאם להתחייבותנו כלפיכם, על-פי הסכם המכר במינימום עיכובים". כך כותב היום (ו') דודי לנדאו לרוכשי הדירות בפרויקטים של חברת צ. לנדאו, שנמצאת בהקפאת הליכים.

כפי שהודיעה החברה השבוע, הבקשה להקפאת ההליכים מוגשת על מנת "לארגן עצמה מחדש, לסיים פרויקטים שבביצוע וביזמות, למסור דירות לדיירים בפרויקטים אלה ולהיערך על מנת לתת כלים לנאמן שימונה להחזיר את חובות החברה ולמזער סיכון ללקוחות, ספקי וקבלני המשנה של החברה".

חובות החברה עומדים נכון להיום על סך של כ-70 מיליון שקל ובחברה מדגישים כי מול חובות אלה יש בבעלות החברה נכסים למימוש. צ. לנדאו מינתה בשיתוף את עו"ד חגי אולמן ואת עו"ד שולי גולדבלט כנאמני החברה.

לנדאו מציין במכתבו היום לרכושים כי "כפי שאתם יודעים, כל סכום כסף ששולם על-ידכם הופקד בחשבון הבנק 'הסגור' באמצעות שובר התשלום מפנקס השוברים אותו קיבלתם סמוך לחתימת חוזה המכר וכנגדו אף הונפקה לכם ערבות חוק מכר.

"הפרויקטים באשקלון ובקריית גת מלווים על-ידי בנק ירושלים (אשקלון) ובנק אוצר בחייל (קריית גת). מטרת החברה היא השלמתם של הפרויקטים ומסירת הדירות במינימום עיכובים, ואנו פועלים לשם כך בשיתוף עם הנאמנים ובתאום עם הבנקים".