גו דדי רוכשת את מד מימי בעשרות מיליוני דולרים בודדים

מד מימי הוקמה בשנת 2008 על-ידי גארי לוויט ■ החברה עוסקת בפיתוח כלי לעיצוב ושליחת ניוזלטרים ומיילים שיווקים ■ על-פי הערכות, גו דדי תפתח את המשרדים הראשונים שלה בישראל בעקבות הרכישה

עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו
עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו

חברת האינטרנט האמריקאית גו דדי רוכשת את Mad Mimi שבעליה קשור לישראל בסכום שלא פורסם, אבל מוערך בעשרות מיליוני דולרים בודדים. על-פי הערכות, גו דדי תפתח את המשרדים הראשונים שלה בישראל בעקבות הרכישה.

גו דדי היא חברת אינטרנט שהוקמה בשנת 2007 ועוסקת בשמות דומיינים לאתרים ושירותי אחסון לאתרים. הנכס העיקרי של החברה הינו אתר האינטרנט GoDaddy.com, האתר הגדול בעולם לרישום דומיינים באינטרנט. האתר גם מספק שירותי מסחר לעסקים ואנשים פרטיים.

"תחום השיווק במיילים הוא קריטי. דבר העוזר לעסקים קטנים לתקשר עם הלקוחות שלהם בהוצאות נמוכות", אומר סטיבן אלדריץ', סגן נשיא בכיר לאפליקציות עסקיות בגו דדי. "אפליקציית שיווק המיילים היא פתרון נהדר שייתן ערך נוסף ללקוחות שלנו".

מד מימי הוקמה בשנת 2008 על-ידי גארי לוויט. החברה עוסקת בפיתוח כלי לעיצוב ושליחת ניוזלטרים ומיילים שיווקים. לחברה יש פעילות בארה"ב ובישראל, בין לקוחותיה AOL, אייר קנדה ודיסני. בהודעה לעיתונות שפרסמה מד מימי, הוסבר שהחברה מתאימה לגו דדי, מכיוון שזה מגבירה את הפעילות שלה מול עסקים קטנים.

"ביחד עם גו דדי, אנחנו נרגשים להציע שירות מייל שיווקי אהוב מול קהל לקוחות חדש. אנחנו נעזור לקהל זה לגלות את היופי והיעילות של שיווק בדרך הזו", אומר לוויט.

גו דדי מוכרת להרבה ישראליים לאו דווקא בגלל הטכנולוגיה שלא, אלא לאחר שהשיקה את הפרסומת שלה לפני כשנה בסופרבול, בה רואים את הדוגמנית בר רפאלי מתנשקת עם השחקן ג'סי היימן, חנון ממושקף העובד כמהנדס בחברה לכאורה.