אתר האפינגטון פוסט כובש יעד נוסף: פותח שלוחה בהודו

האתר שבשליטת AOL כבר מפעיל 12 גרסאות בשפות שונות ברחבי העולם

אריאנה הפינגטון / צילום: רויטרס
אריאנה הפינגטון / צילום: רויטרס

אתר החדשות האפינגטון פוסט, שנמצא בשליטת קבוצת AOL, ממשיך את ההתרחבות הגלובלית שלו וצפוי לפתוח שלוחה בהודו בחודש נובמבר הקרוב.

בהמשך לאסטרטגיית ההתרחבות העולמית, גם הפעם נחתם הסכם שיתוף-פעולה עם גורם חדשות מקומי - Times of India. המהדורה בהודו תהיה ה-12 במספר בעולם, והיא תהיה בשפה האנגלית.

המודל של האפינגטון, שמבוסס ברובו על פרסום ולא על דמי מנוי, עשוי להתאים להודו, שבה הצרכנים הם ברובם רגישים לסוגיית המחיר ולא רגילים לשלם עבור קריאת תכנים באינטרנט.

באתר גם צפויים להתבסס על כך שהאוכלוסייה קוראת האנגלית שייכת בחלקה הגדול למעמד הבינוני-גבוה בהודו, שעשוי להיות נחשק בקרב המפרסמים.

התחרות העיקרית של האתר צפויה להיות מול גרסאות האונליין באנגלית של העיתונים הגדולים בהודו, וכן מול אתרי חדשות מובילים במדינה.

ג'ימי מיימן, יו"ר האפינגטון פוסט, אמר כי "הודו היא יעד קריטי עבור כל גוף מדיה. עם תחזיות לצמיחה בקרב משקי-הבית במדינה, השותפות המקומית נותנת לנו כניסה למה שצפוי להיות אחד מהשווקים הגדולים בעולם בשנים הקרובות".

על-פי דיווחים שונים, השקת הגרסה בהודו תהיה בסוף נובמבר, והכוונה היא לגייס בשלב ראשון לפחות עשרה עיתונאים לטובת המהלך.

באחרונה הודיע האתר כי הוא משיק גם מהדורה בשפה הערבית. לצורך כך הצטרף לחברה בכיר לשעבר באל ג-זירה, וזאת במטרה ליצור אתר שיגיע לקהלים ברחבי העולם הערבי.