סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה

הקמפיין של 9 מיליון
הקמפיין של 9 מיליון

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, הפרזנטורית הקבועה של החברה, בדמות המזכירה של סוכן הביטוח "שוקה". שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.3%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של רשת אופטיקה הלפרין. בפרסומת נראה יעקב הלפרין, מנכ"ל הרשת, כשהוא מציג משקפי ראייה כ"מוצר צריכה בסיסי". שיעורי הזכירה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.1%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע לטובה את הפרסומת של אופטיקה הלפרין, אשר בהשקעה נמוכה יחסית הצליחה להעפיל לראש דירוג הפרסומות הזכורות, וזאת באמצעות מסר קצר ששודר בתדירות גבוהה.

סלקום וטורנדו נכנסו למדד למרות שלא היו באוויר

עוד ראוי לציין כי הפרסומות של טורנדו וסלקום נכנסו למדד למרות שלא שודרו כלל במהלך השבוע החולף.

הקמפיין של תפוזינה, באמצעות ראובני-פרידן IPG, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כמיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת דלתא, עם השקעה גבוהה יותר, שעמדה על כ-1.2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עול כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 488 (לעומת 551 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-36.8 מיליון דולר (לעומת כ-44.1 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות