מניית היום: צונחת בכ-21% לקראת הנפקה נוספת

כיטוב מציעה 17,500 יחידות של 1,000 מניות במחיר 40 אג' למניה ו-1,250 כתבי אופציה מסדרה 2 ללא תמורה, במחיר 400 שקל ליחידה

בורסת תל אביב/ צילום אילוסטרציה: איל יצהר
בורסת תל אביב/ צילום אילוסטרציה: איל יצהר

מניית חברת כיטוב פארמה , המפתחת תרופות קומבינציה הנמצאת בניסוי קליני שלב 3, צונחת לאחר שהחברה הודיעה כי תבצע היום הנפקת מניות. החברה תציע לציבור 17,500 יחידות של 1,000 מניות במחיר 40 אג' למניה ו-1,250 כתבי אופציה מסדרה 2 ללא תמורה, במחיר 400 שקל ליחידה. אופציה סדרה 2 הינה למימוש לתקופה של שנה בתוספת מימוש של 40 אג'.

התמורה המיידית הצפויה מההנפקה עומדת על כ-7 מיליון שקל.

כיטוב פארמה הוקמה על ידי יוצאי FDA ומומחים מתחום הפארמה ומפתחת תרופות המשלבות שתי תרופות קיימות ומאושרות בטבליה אחת במטרה להפחית את תופעות הלוואי של אחת מהתרופות על ידי הוספת החומר הפעיל של התרופה השנייה. החברה מתמקדת בפיתוח של תרופות השילוב - KIT-302 ו-KIT 301, אשר מיועדות להקלה בכאב לחולים הסובלים מדלקת מפרקים ניוונית ללא סיכון בהעלאה של לחץ הדם, תופעת הלוואי בתרופות הקיימות כיום לטיפול בכאב מסוג זה, אשר עלולה להביא לסיבוכים כמו שבץ, התקפי לב ואף מוות.

היעד העיקרי של הניסוי הקליני שלב III של החברה במוצר KIT-302 הינו להוכיח, כפי שסוכם בכתב בין החברה ובין ה FDA, כי ההפחתה בלחץ הדם עבור קבוצת הנבדקים שטופלו ב-KIT-302, המשלבת תרופה נגד כאב ותרופה להפחתת לחץ דם, מהווה לפחות 50% מההפחתה שנצפתה בקבוצה שנטלה תרופה להפחתת לחץ דם בלבד.

השלב הראשון של הניסוי אשר החל ב-18 ליוני השנה, מורכב מ-4 קבוצות של 30-60 מטופלים בקבוצה וכ-150 מטופלים בסך הכל, שייבדקו, כל אחד, במשך תקופה של שבועיים. מועד הסיום המתוכנן של שלב זה הינו הרבעון הראשון 2015. קבלת התוצאות וניתוחן צפוי להמשך כשמונה שבועות לאחר סיום שלב זה.

השלב השני של הניסוי , ככל שיידרש, יורכב משתי קבוצות בלבד בה כל מטופל ייבדק למשך תקופה של שבועיים. השלב השני כאמור, צפוי להתחיל עם סיום השלב הראשון ולהסתיים לאחר כשני רבעונים. קבלת התוצאות הסופיות של שלב זה צפויה להמשך כשמונה שבועות לאחר סיום הניסוי.