אנלימיטד לספקיות האינטרנט: עדכנו מחירים לקראת ההשקה

ספקיות האינטרנט הגדולות עדיין יושבות על הגדר ולא ממהרות לחבר לקוחות למיזם ■ הפנייה באה לקראת ההשקה המסחרית של אנלימיטד וחיבור הלקוחות

חברת אנלימיטד (מיזם הסיבים האופטיים על גבי תשתיות חברת חשמל) פנתה לספקיות האינטרנט וביקשה מהם לעדכן את מחירי הגלישה לקראת השקת פעילותה המסחרית.

בשבועות הקרובים צפויה החברה להתחיל לחבר לקוחות, ולקראת המהלך מבקשת החברה מהספקיות שיעדכנו את מחירי החבילות שלהן, שכן ההצעות שמופיעות כרגע באתר החברה הן הצעות לא מעודכנות שעלו לפני מספר חודשים לקראת ההכרזה על תחילת הפעילות.

אנלימיטד קיבלה פניות ממאות לקוחות שמבקשים להצטרף לשירותיה. החברה החלה בעבודות הפריסה, אך טרם חוברו לקוחות שזה צפוי לקרות בקרוב.

נציין כי הספקיות הגדולות - בזק בינלאומי, 012 סמייל ונטוויז'ן - טרם הצטרפו להסכם ההתקשרות מול החברה, ולכן כרגע לקוחותיהם לא יוכלו להתחבר לשירותים שתציע אנלימיטד. לעומת השחקניות הגדולות, ספקיות האינטרנט הקטנות כן הצטרפו להסכם ההתקשרות, וביניהן חברות כמו אקספון, טריפל סי, פאסט ועוד.

אנלימיטד מביאה לבית הלקוח סיב אופטי בחיבור סימטרי שמתחיל ב-100 מגה ומסתיים ב-1 ג'יגה. על המחיר שהיא גובה (100 שקלים ל-100 מגה, כולל מע"מ), הלקוחות יצטרכו לשלם גם עבור הספק.