כלל ביו מוחקת 506 מ' ש' בגין ביטול מכירת אנדרומדה

כלל ביוטכנולוגיה מדגישה: המחיקה נעשית "מטעמי זהירות ושמרנות" ■ מציינת כי אין במחיקת העתק משום הודאה בטענת היפריון על הטיית תוצאות ניסוי בתרופה לסוכרת לכאורה וכי היא "בוחנת את התנהלות" היפריון

ראובן קרופיק כלל ביוטכנולוגיה  / צלם: איל יצהר
ראובן קרופיק כלל ביוטכנולוגיה / צלם: איל יצהר

כלל ביוטכנולוגיה מוחקת 506 מיליון שקל בגין ביטול מכירת חברת אנדרומדה להיפריון האמריקאית - כך עולה מדיווח של החברה היום (ה') לבורסה.

בדיווח לבורסה מציינת כלל ביו כי היפריון החליטה להפסיק את פיתוח התרופה DiaPep277 לטיפול בסוכרת נעורים, התרופה אותה מפתחת אנדרומדה שהיפריון הייתה אמורה לרכוש. כזכור, היפריון מאשימה את עובדי אנדרומדה בהטיית תוצאות ניסוי בתרופה ומכאן הסיבה לביטול המכירה.

"בנסיבות אלו, מטעמי זהירות ושמרנות, החברה מעריכה כי אבני הדרך שנקבעו בהסכם בין החברה לבין היפיריון לא יתקיימו וכפועל יוצא החברה לא תקבל את התמורה המותנית אשר נקבעה במסגרת ההסכם עם היפריון", נכתב בהודעת כלל ביו.

החברה מדגישה כי אין בדיווח האמור כל הודאה בטענת היפריון בדבר הטיית תוצאות הניסוי. "החברה בוחנת את מלוא המשמעויות של הודעת היפיריון ואופן התנהלותה. אין באמור בדוח זה כדי לגרוע מכל הטענות אשר עשויות לעמוד לחברה בקשר עם הודעת היפיריון ואופן התנהלותה", מדגישה כלל ביו.

כתבות נוספות בנושא:

השוק ממשיך להעניש את כת"ב על ביטול עסקת אנדרומדה

הגופים שאיבדו עשרות מיליוני שקלים מפרשת אנדרומדה

כלל ביו
 כלל ביו