תחום הסייבר לוהט: על אילו מניות בתחום ממליץ ג'ים קריימר?

אתמול דווח כי האקרים רוסים פרסמו סיסמאות של 5 מיליון חשבונות ג'ימייל ■ בחודשים האחרונים רשימה ארוכה של בנקי השקעות וחברות ענק נפלו קורבן לפשיעת סייבר ■ גורו ההשקעות קריימר ממליץ על המניות החמות בתחום

ג`ים קריימר ג`יימס קריימר / צלם: רויטרס
ג`ים קריימר ג`יימס קריימר / צלם: רויטרס

בשבועות האחרונים נראה כי פשיעת הסייבר התגברה מאוד. בין קורבנותיהם של ההאקרים ניתן למצוא את הקמעונאית האמריקאיות טארגט, הום דיפו, ג'ניפר לורנס וגם בנקי השקעות כגון גולדמן זאקס. אתמול דווח כי האקרים רוסים פרסמו סיסמאות של 5 מיליון חשבונות ג'ימייל.

"בשנה שעברה, השוק הגלובלי של אבטחת המידע היה שווה 67 מיליארד דולר. עד 2016 הוא צפוי להיות שווה 86 מיליארד דולר", כך טוען הפרשן הכלכלי וגורו ההשקעות ג'ים קריימר בתוכנית היומית שלו ב-CNBC. לכן, קריימר פרסם רשימה של מניות אבטחת מידע מומלצות.

המניה המועדפת על קריימר בתחום אבטחת המידע, היא פאלו אלטו נטוורקס, שאחד ממייסדיה הוא הישראלי ניר צוק. קריימר טוען כי לפאלו אלטו קיים יתרון טכנולוגי מול המתחרות והתוכנה שלה אינה גורמת להאטת מהירות המערכת, בניגוד לתוכנות של החברות המתחרות.

למרות שמניית פאלו אלטו זינקה מעל 70% מתחילת השנה, קריימר סבור שלמניה עדיין קיים פוטנציאל אפסייד משמעותי בטווח הארוך.

קריימר ממליץ בנוסף על השקעה בחברת Fortinet (סימול: FTNT) שהגדילה את בסיס הלקוחות שלה ולהערכתו צפויה לטפס לרמה של 30 דולר. מניות מומלצות נוספות בתחום הסייבר הן FireEye וסימנטק .