האחיות נוי והדר קרקו על הנתיב המהיר בדרך לכבוש את ילדיכם

מאחורי הזמרות הצעירות, שנבחרו למשפיעות בשכבת גילן, פועלת שיטת שיווק יעילה שכוללת בעיקר התנהלות יסודית ברשתות החברתיות, אשר יורדת עד לרמת סימני הפיסוק בפוסטים (תמיד שני סימני קריאה!!)

נוי והדר קרקו / צילום: אריק סולטן
נוי והדר קרקו / צילום: אריק סולטן

כל-כך יפות ובהחלט בנות 16. ברוכים הבאים לעולמן של הזמרות התאומות נוי והדר קרקו, המולטי-טאלנטיות הכי תוססות - 85 אלף לייקים אנד קאונטינג - שהילדים שלכם מכירים ואתם עדיין לא. הקרקוז משתחלות בחן אל הנישה שאוישה בעבר על-ידי שירלי טמפל, חוזליטו ורוני דואני - ומכוונות הכי גבוה שאפשר.

על פניו המתכון פשוט: קחו אחד ילד פלא, הוסיפו אמביציה לכבוש את העולם, 15 שניות תהילה במיקרו ויש לכם מאסטר שף. ילדים. לתאומות קרקו כבר יש רזומה של עשור. "התחלנו בגיל 4 או 6 כזה", משחזרת נוי את מה שנראה כמו פרה-היסטוריה, "עשינו פרסומות קטנות בערוץ 2 והשתתפנו בקטלוגים של סולוג וגלי. כאשר דוד חיים התחיל, אז התחלנו איתו. עשינו איזה תפקיד אורח, משהו לא מעניין, ואז גיא ראה ואמר: 'תקשיבו, אנחנו רוצים לנהל אותן'".

גיא הוא גיא ליכטנטל מחברת sonic vision, שמנהל את הבנות כמעט מסביב לשעון בשנים האחרונות. חברת "פופ ארט וחברים הפקות", הם השותפים שלו במוצר הזה, ואף אחד לא מתבייש להצהיר שהתאומות קרקו הן תרנגולת שאמורה להטיל מטילי זהב.

לליכטנטל, שמנהל בין השאר את רוני סופרסטאר, היה חזון. "רציתי לבנות פרויקט ל'טין אייג'רס' ומטה", הוא מספר, "משהו חדש ופרשי, וחיפשתי לצורך זה זמרת צעירה. אני מסתכל הרבה על מה שקורה בחו"ל. זיהיתי שם מגמה - גילאי הכוכבים התחילו לרדת, למשל ג'סטין ביבר, סלינה גומז ואחרים. עשיתי חיפושים בסטודיואים ברחבי הארץ ופתאום ראיתי אותן ב-DVD של דוד חיים, ומשם הדרך הייתה קצרה".

מאז ההופעה הראשונה של הבנות, בפברואר השנה במלון באילת, הן מנסות לשלב קריירה בהתהוות, לימודים בתיכון והתנדבות במד"א. הלו"ז שלהן רצחני - כולל שיא של 4 הופעות ביום (הדר: "באותו יום הופענו בבאר-שבע ובחיפה, אתה צריך לראות כמה נסענו"), ואת חופשת הקיץ הן בילו בעיקר בדרך לעוד הופעה, שעבור כל אחת הן דורשות ומקבלות אלפי שקלים. ברפרטואר, שירים עם שמות כמו "קיץ בים", "ממריאה איתך" ו"סוף שבוע של פאן". פאן.

חופש גדול? לא בבית ספרן. הבנות הופיעו ביולי-אוגוסט קרוב ל-20 פעם, מול מאות רבות של מעריצים בכל פעם, קפצו לסוללת כיפת ברזל כדי לפנק את החיילים עם ממתקים ואפילו הופיעו בכנסת, מול ילדי הדרום. חלק מההופעות בוטלו או נדחו בעקבות מבצע "צוק איתן", מה שלא מנע מהן לצאת לסיור בדרום, שם לכדה אותן האזעקה עם הפנים על הכביש, ליד גדר בטון. התוצאה תועדה, כאילו שחשבתם אחרת, והבנות גרפו 6,762 לייקים. מה נאמר? ישראל 2 - חמאס 0.

כמעט תאומות סיאמיות

אנחנו נפגשים בווילה הסופר-מפנקת שלהן במושב גינתון. אזעקה מפלחת את האוויר וארבעתנו - אמא יעל, הקרקוז ועיתונאי אחד שרוצה להגיע הביתה בשלוש - אצים-רצים אל הממ"ד. אחר-כך הן מבקשות ממני לנחש מי זו מי ומתרגשות כשההימור שלי עולה יפה. בדומה לכלב אורתוס המיתולוגי, האחיות קרקו הן אחת עם שני ראשים. זה כנראה התחיל כבר ברחם, אז התברר שהן חולקות את אותו חבל הטבור. "זאת הרמה הכי נמוכה של תאומים סיאמיים, אבל זאת עדיין רמה", מאבחנת נוי.

- ומאז בעצם אי-אפשר להפריד ביניכן.

הדר: "תחשוב שאתה בלי היד שלך, איך אפשר להיות בלי היד שלך?".

נוי: "זה הרגל. אתה מתרגל למשהו מסוים, אתה לא יכול שייקחו ממך את היד אחר-כך".

- נניח שאתן מצלמות קליפ או מופיעות. אין שום עניין של אגו? רגע, אותי יראו מהזווית הזאת?

הדר:" לא, ממש לא".

- לא קורה שמישהי רוצה לשיר שורות מסוימות?

נוי: "בתכל'ס כל אחת טובה במשהו אחר. הדר רוקדת 'וואו', היא הייתה גם בחוגי ריקוד שאני לא הייתי".

הדר: "נוי רוקדת פצצה. נגיד בשירה היא הרבה יותר טובה ממני, אני לומדת ממנה הרבה דברים שאני לא יודעת, והיא יכולה תמיד להשלים אותי בכל דבר. אז הכל כזה משלים אחד את השני, וזה כאילו...".

נוי: "אם את לא טובה בזה, אני טובה בזה. אם את טובה בזה אז אני לא אהיה טובה בזה".

ובכן, האחיות קרקו לא רק מקפידות לענות יחד על שאלות, הן למעשה עושות את הכל ביחד, ובכלל זה גם תכנון הקריירה. "בשלב הזה אני לא רואה את עצמי עושה דברים אחרים בלי הדר", אומרת נוי.

- בואו נניח שיש עכשיו הצעה, קדם אירוויזיון, משהו סנסציוני, MTV - אין סיכוי?

הדר: "אין סיכוי, הכוח שלנו ביחד הוא הרבה יותר גדול, אנחנו הרבה יותר משפיעות על מי שרואה אותנו כשאנחנו יחד".

נוי: "תחשוב שיש עוד הרבה כאלה לבד. יש מלא בנות יפות, מלא".

הדר: "עפה על עצמה".

נוי: "לא עפתי על עצמי, לחיות עם מישהו, לאורך כל החיים, זה משהו שהוא באמת כוח. אני לא יכולה לתאר את עצמי בלי הדר".

- אמרתי לבת שלי שאני מראיין את הדר ונוי, אז היא אמרה לי זה כמו להגיד M&H, במקום H&M.

הדר: "נכון".

נוי:" זה נוי והדר, אי-אפשר להגיד הדר ונוי. מגיל קטן זה נוי והדר".

- מה ההפרש ביניכן?

הדר: "אני יותר גדולה בשתי דקות".

- איך אתן מתמודדות עם המעריצים?

נוי: "כשאתה יורד מהופעה של 45 דקות, אתה מזיע וחם לך. זה ממש-ממש קשה לראות הר של ילדים שבאים ונוגעים לך בשיער, אני לא אשקר לך. אבל אותי לימדו בחיים שאם את נותנת משהו את תמיד תקבלי בחזרה. מה זה יעזור לי לצאת פרחה או מגעילה ולא להצטלם עם אף אחד? סתם יהיה לי מצפון אחרי זה".

הדר: "תגיד מה שתרצה, אני לא יכולה עם הפוזה הזאת של המאבטחים".

- אתן נהנות או שזו רק עבודה קשה?

נוי: "כל הופעה זה משהו אחר, אתה רואה כמה הקהל אוהב אותך, אתה משוחרר, אתה נהנה מזה".

הדר: "כשהתחלנו להופיע זה היה מאוד מלחיץ, זה גם היה באיזשהו שלב לא כיף. הלחץ והפחד גברו על ההנאה, ומאוד פחדתי, כי אף פעם לא הופענו בלייב מול קהל חי. כשסיימנו את ההופעה הראשונה שלנו הייתי מאוד ביקורתית כלפי שתינו".

*** הכתבה המלאה - במגזין "פירמה"