הג'וב החדש של אברם גרנט: מנהל טכני בקבוצה תאילנדית

המאמן הישראלי, שלא עבד בכדורגל מאז פוטר מפרטיזן הסרבית ב-2012 - הוצג כמנהל הטכני החדש של מועדון מבנגקוק

אברם גרנט / צלם: רויטרס
אברם גרנט / צלם: רויטרס

אחרי שנתיים בהן לא עבד במועדון כדורגל, מאז התפטר מאימון פרטיזן בלגרד הסרבית במאי 2012 ובין יתר עיסוקיו פירשן בקיץ האחרון עבור ערוץ 1 ממשחקי המונדיאל בברזיל - אברם גרנט חוזר למשחק. עם ג'וב במקום מפתיע במיוחד.

הישראלי, שדיווחים בעבר קישרו אותו לאימון הנבחרת התאילנדית - לא יעבוד אמנם בנבחרת, אך ישמש כמנהל הטכני של קבוצת BEC Tero ססאנה, מצמרת הליגה המקומית במדינה ממזרח אסיה. גרנט הוצג היום (ג') רשמית במועדון החדש שלו, שלפני שנתיים מינה לתפקיד זהה את המאמן השבדי הבכיר סוון גוראן-אריקסון (אך זה החזיק מעמד חודשים ספורים, לפני שעזב לקבוצה אחרת בדובאי).

ססאנה הוא מועדון מבירת תאילנד, בנגקוק, שנוסד ב-1992. הקבוצה נושאת את שם הבעלים שלה - ענקית הפקות הטלוויזיה, הסרטים והמוזיקה BEC Tero. בין השנים 2006-2009 קיבלה הקבוצה חסות מרכזית מחברת התעופה אמירייטס, שמפרסמת גם בקרב קבוצות בכירות באירופה כמו ריאל מדריד וארסנל.

"הגעתי לכאן כדי כדי לייצר לקבוצה הזדמנויות - זו העבודה שלי", מצוטטים ב"בנגקוק פוסט" דבריו של גרנט ממסיבת עיתונאים שנערכה היום. "הגעתי על מנת לעזור לקבוצה להשתפר". את הקבוצה מאמן חוזה אלבס, שחקן עבר ברזילאי. הג'נרל-מנג'ר שלה הוא הבלגי רוברט פרוקטוראר.

כזכור, גרנט בן ה-59 הגיע לשיא הקריירה שלו במאי 2008, אז העפיל כמאמנה של צ'לסי לגמר ליגת האלופות - אך הפסיד במשחק שנערך במוסקבה למנצ'סטר יונייטד לאחר דו-קרב פנדלים. את העונה בפרמיירליג הוא סיים במקום השני, ולאחר מכן פוטר מהקבוצה הלונדונית על-ידי בעליה, רומן אברמוביץ'.