סקר TGI למגזר החרדי: "יתד נאמן" מוביל, אבל נחלש

העיתון הפופולרי במגזר החרדי, "יתד נאמן", זכה במחצית הראשונה של השנה לשיעור חשיפה של 19.3%. מדובר בירידה חדה לעומת המחצית שקדמה לה, זבה עמד שיעור החשיפה שלו על 26.6%.

במקביל, העיתון המתחרה, "הפלס", רושם התחזקות מ-9.9% בינואר-יולי 2013, ל-11% במחצית 2014 - כך עולה מסקר TGI למגזר החרדי שפורסם היום (ה').

עיתון "המודיע", השלישי בחוזקו, שמר על יציבות והוא עומד על שיעור חשיפה של 15.6%. "המבשר" נחלש מעט ל-8.3% שיעור חשיפה.

בגזרת סוף השבוע מוביל השבועון "משפחה" ששמר על אותו שיעור חשיפה (19.6%) כמו במחצית הקודמת.

"יתד נאמן" מתחזק בסוף השבוע ו"המודיע" נמצא במקום השלישי בדירוג.

ברדיו מובילה תחנת "קול ברמה", שאמנם נחלשה מ-27.8% ל-26.4% שיעור חשיפה, אך היא גוברת על "רדיו קול חי", שנחלשת אף היא לשיעור של 22.9%.

הנתונים מבוססים על חתך מיוחד של סקר TGI הבוגרים הכללי, בתוספת התאמות ומידע ייעודי הרלוונטי לצורך אפיון וניתוח פרופיל והתנהגות המגזר.

צרו איתנו קשר *5988