כהונתו של מוריס לוי כנשיא פובליסיס תוארך עד 2017

מוריס לוי עומד בראש קבוצת הפרסום העולמית פובליסיס מאז שנת 1987

מוריס לוי יו"ר ומנכל פובליסיס / צלם: איל יצהר
מוריס לוי יו"ר ומנכל פובליסיס / צלם: איל יצהר

קבוצת הפרסום פובליסיס האריכה את הכהונה של הנשיא מוריס לוי עד לשנת 2017. ההארכה באה על רקע כישלון המיזוג מול קבוצת הפרסום אומניקום - מיזוג שעשוי היה לייצר עתודה ניהולית לקבוצה המאוחדת.

לוי נמצא בראש הקבוצה כבר משנת 1987, ועל-פי התכנון המקורי הוא היה אמור לפרוש בדצמבר 2015. במקביל להארכת הכהונה, הוחלט בקבוצה גם להגדיל ולרענן את הדירקטוריון.

הארכת הכהונה מראה כי הקבוצה לא הכינה יורש מתאים לתפקיד הנשיא והיו"ר, וכי היא כנראה התכוונה שלאחר המיזוג שתוכנן, יו"ר אומניקום, ג'ון וורן, הוא זה שייקח לידיו את מושכות הקבוצה.

המיזוג שבוטל אמור היה לייצר את קבוצת הפרסום הגדולה בעולם בשווי 35 מיליארד דולר. ההחלטה על הביטול התקבלה לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות על המבנה העתידי ועל הנושאים הפיננסיים הסבוכים הקשורים במהלך כזה.

בראיין וייזר, אנליסט בחברת המחקר פיבוטל, אמר כי ניתן לבחון בחיוב את המהלך של פובליסיס, וכי המינויים החדשים בדירקטוריון ממחישים טוב יותר את חלוקת תחומי האחריות בקבוצה.

בחודש יולי דיווחה קבוצת פובליסיס כי היא החמיצה במעט את התחזיות הפיננסיות שלה לרבעון השני, והודתה כי 2014 "תהיה שנה קשה".